دانلود سریال
Happy Merry Ending پایان خوش و خرم

874 تعداد بازدید
User 2
10
/
9
AnimeList Rating
User 199
10
/
6.4
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Happy Merry Ending
دانلود سریال Happy Merry Ending

خلاصه سریال Happy Merry Ending 2023

سریال «Happy Ending» یک سریال کره ای BL درباره یک خواننده و یک پیانیست و عشق بین آنهاست. شخصیت های اصلی موسیقی دانانی هستند که هنگام اجرای مراسم عروسی با هم آشنا می شوند. با وجود ارتباط آنها، فرد درونگرا از معاشرت راحت نیست و از حملات عصبی رنج می برد. آسیب او ناشی از یک رابطه دستکاری شده در گذشته است.  عشق جدید او سعی می کند به او کمک کند تا بر این ناامنی ها غلبه کند.

 

عوامل ساخت سریال Happy Merry Ending

سریال Happy Ending 2023 یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام، عاشقانه و بی ال (عشق همجنس) محصول کشور کره جنوبی است. این سریال در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی مین چائه یون و نویسندگی بک بو به با اقتباس از وبتون Happy marry ending ساخته شده است. در این سریال بازیگرانی چون لی دونگ وون در نقش سونگ جون، یک مربی آواز است که گاهی به عنوان خواننده عروسی در یک هتل کار می کند. سونگ جون علیرغم استعداد موسیقیایی اش خجالتی است و دوست ندارد با دیگران معاشرت کند. همچنین بیون سونگ ته در نقش جاه هیون یک کارمند کافی شاپ است. او اخیراً یک شغل جانبی جدید را پذیرفته است، به عنوان نوازنده پیانو در یک هتل کار می کند. جاه هیون شخصیت دوستانه و صمیمی ای دارد.

 

عملکرد سریال Happy Merry Ending

سریال Happy Ending بصورت ۸ قسمتی از ۲۷ آپریل تا ۱۹ می بصورت دوبار در هفته منتشر شد. هر قسمت سریال بصورت ۱۵ دقیقی تدوین شده. سریال Happy Merry Ending روی قهرمانی متمرکز است که برای معاشرت با دیگران تلاش می کند. برای دانلود سریال Happy Merry Ending با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در ابتدا، او فقط خجالتی و درونگرا به نظر می رسید. با این حال، آشکار می شود که چالش های روانی او عمیق تر است. شخصیت اصلی نشانه های بسیاری از آسیب های اساسی، از دارو تا حملات پانیک را نشان می دهد. این طرح به بررسی پیشینه او می پردازد و نشان می دهد که او از یک رابطه مسموم بیرون آمده است. دانلود سریال Happy Merry Ending 2023 به طرفداران بی ال مدرسه ای و کیوت پیشنهاد میشه. خوشبختانه، عشق جدید او به او کمک می کند تا در سفری عاشقانه، موسیقی و سلامت روانی بهبود یابد. با این حال روایت سریال Happy Ending، بیشتر روایت خشک و درهم است. صحنه ها بیش از حد پیش پا افتاده هستند، دیالوگ ها فاقد محتوا هستند و تعاملات هیچ صدایی ندارند. همچنین تبادلات بی معنی وجود دارد که هیچ چیز جدیدی را در مورد شخصیت های اصلی منتقل نمی کند.  همه این ها نشانه های یک فیلمنامه ضعیف است که به طور قانع‌کننده طرح را توسعه نمی‌دهد. سریال کره ای Happy Ending به یک داستان نویس بهتر نیاز دارد تا سریال را با هدف هدایت کند. سرنخ ها در ابتدا در اطراف یکدیگر ناخوشایند هستند. با این حال، من صحنه شام ​​روی پشت بام آنها را در پایان قسمت 4 دوست دارم. این زوج در یک جرقه رمانتیک ضعیف به اشتراک می گذارند که من را در مورد احتمالاتشان مجذوب خود می کند. سریال Happy Merry Ending در سه قسمت آخر از ریل خارج می شود. صحنه های او طرح را ارزان تر می کند و به آن حس تئاتری می‌دهد. سریال Happy Merry Ending داستانی خشک و درهم و برهم با صحنه های پیش پا افتاده، مبادلات کسل کننده و ملودرام آزاردهنده دارد. از یک پرش زمانی ضعیف که از توسعه شخصیت حذف می شود رنج می برد. داستان عاشقانه ملایم لحظات پتانسیل را نشان می دهد. با این حال، چند قسمت آخر هر حرکت عاشقانه را متوقف می کند. رابطه توسعه نیافته هیچ احساسی در من ایجاد نمی کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.