دانلود سریال
Till the End of the Moon تا آخر ماه

1240 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 3535
10
/
8.3
IMDB Rating
40
/
40
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال چینی Till the End of the Moon با زیرنویس فارسی - تا پایان ماه
دانلود سریال چینی Till the End of the Moon با زیرنویس فارسی - تا پایان ماه

خلاصه سریال تا پایان ماه 2023

در عصری که شیاطین بر تزکیه کنندگان و فانیان تسلط دارند، بزرگان تزکیه کننده بر این باورند که فرستادن شخصی در زمان برای کشف منشأ ارباب شیطان و جلوگیری از رستاخیز او ضروری است. لی سو سو ماموریت را می پذیرد و هویت فانی یی شی وو، دختر دوم ژنرال یه را به عهده می گیرد. او با تانتای جین، شاهزاده اسیر و ارباب شیاطین آینده ازدواج کرده است و مصمم است او را نابود کند، زیرا آگاه است که در آینده او بسیاری را قتل عام خواهد کرد. اما به عنوان شاهدی بر زندگی گذشته تانتای جین و به قدرت رسیدن، داستانی غیرمنتظره ظاهر می شود که تلاش او را پیچیده می کند...

 

عوامل ساخت سریال Till the end of the moon 2023

سریال Till the end of the moon یک سریال تلویزیونی در ژانر عاشقانه، ووشیا و فانتزی محصول کشور چین است. این سریال چهل قسمتی بر اساس رمان Black Moonlight Holds the BE Script (黑月光拿稳BE剧本) نوشته تانگ لو وی جی با بازی بای لو، لو یونشی ساخته شده است. این سریال از شبکه Youku از ششم آپریل منتشر شد.

 

عملکرد سریال Till the end of the moon

قسمت اول سریال تا پایان ماه از ششم آپریل از شبکه Youku منتشر شد. در وبسایت Mydramalist این سریال بر اساس نظر بیشتر از ده هزار نفر نمره ۸.۶ از ۱۰ را بدست آورد. در ابتدا، به نظر می رسد این سریال یک درام معمولی xianxia است. برای دانلود سریال Till the end of the moon با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. یک دیو بی رحم و الهه ای که تلاش می کند دنیا را نجات دهد. اما بعد از 2 قسمت اول، متوجه خواهید شد که این متفاوت است. دیو هنوز یک انسان است، انسانی ناتوان و مورد آزار و اذیت که در تمام طول زندگی خود رنج کشیده است. هیچ دوستی ندارد، خانواده ای ندارد و چون هیچ کس تا به حال به او عشق و علاقه نشان نداده است، او نیز هیچ احساسی ندارد. ساخت داستان و توسعه شخصیت خوب است. برخلاف دیگر شیانکسیا، این یکی هیچ مصیبت و رنجی ندارد و فقط یک عمر دارد. هر شخصیت در کل داستان حافظه خود را دارد.  کمی سفر در زمان را شامل می شود، اما هیچ چیز خیلی پیچیده ای نیست. دانلود سریال Till the end of the moon 2023 به طرفداران بازیگران محبوب چینی مثل بایلو پیشنهاد میشه. شیمی بازیگران سریال خیلی بهتر از انتظار است و من متوجه شدم که آنها قبل از این در درام دیگری بودند (سریال عشق شیرین است) و آنها قبلاً به دلیل شیمی عالی خود شناخته شده بودند. در این درام، بازیگران باید بیان متفاوت زیادی به خصوص خشم و ناامیدی را احساس کنند. اهنگ های سریال این یک امتیاز خوب برای این سریال است.  OST خیلی خوبه. مورد علاقه من آهنگ 寄长月 توسط Bu Cai است.  خیلی غم انگیز و زیباست، درست مثل این درام.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-15 04:31:06
    لینک های دانلود خرابن اطفا رسیدگی کنین
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.