دانلود سریال
Shanty Town شهر کانکس

577 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 389
10
/
4.8
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Shanty Town (شهر کانکس) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال Shanty Town (شهر کانکس) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه سریال Shanty Town

گروهی از اطهار تلاش می‌کنند تا از چنگ یک پادشاه بدنام فرار کنند، اما فساد های سیاسی و پیوندهای خونی آزادی را به یک هدف تقریبا غیر ممکن تبدیل می‌کند‌.

 

عوامل ساخت سریال شهر کانکس

بعضی از فیلم‌ها و سریال‌ها هستند که وقتی به آنها نگاه می‌کنید با خودتان فکر می‌کنید: "آیا دیدن این فیلم انتخاب خوبی هست؟" ما انتظار چیز زیادی نداریم، حتی اگر آن اثر به ما بینش و تصویری از نحوه زندگی مردم در بهش خاصی از جهان بدهد؛ ممکن است برای ما کافی باشد‌. سریال جدید نتفلیکس از نیجریه با این توصیف مطابقت دارد.
سریال Shanty Town با کارگردانی Dimeji Ajibola و به قلم چهار نویسنده با نام‌های Xavier Ighorodje و Donald Tombia و shirleyann ede و Ayomikun Paseda در ۲۰ ژانویه ۲۰۲۳ از کمپانی نتفلیکس عرضه شد.
از آنجایی که داستان این فیلم در نیجریه رخ داده است، بازیگرانی تقریبا با همان ملیت‌ها انتخاب شده‌اند تا با فضای فیلم همخوانی داشته باشند، مانند نانسی ایسیمه در نقش شالوا، چیدی موکمه در نقش اسکار و اینی ادو در نقش اینِم.
شروع فیلمبرداری این فیلم از سال ۲۰۲۱ در نیجریه آغاز شد و در سال ۲۰۲۳ به دست مخاطبان رسید.
آیا سریال جدید نتفلیکس یعنی Shanty Town ارزش دیدن دارد یا از آن گذر کنیم؟
داستان سریال شهر کانکس اینگونه‌ است که... زنی دختران دوقلوی نوجوان خود را از خواب بیدار می‌کند، ولی قبل از اینکه آنها نماز صبح را بر پا کنند گانگسترها با سلاح‌های خودکار به آنجا حمله می‌کنند و مردی وارد کلبه میشود و از مادر میخواهد که "مواد قاچاقی" خود را نشان دهد.(البته در اینجا مشخص نیست که منظور او از این حرف موادی‌ست که آنرا معامله میکند یا بدن او).
در حالیکه خانواده تلاش میکند از جنگ و هرج و مرج و خونریزی فرار کند، یکی از خواهران و مردی که به آنها کمک کرده بود مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند.
هجده سال بعد، ما گروهی از مردان و زنان را می‌بینیم که مواد مخدر را برای پادشاه محلی، اسکار(چیدی موکمه) ترکیب و بسته‌بندی می‌کنند. البته با این حال کسب و کار و تجارت او در شهر سنتی لاگوس فقط به مواد مخدر محدود نمیشود. او تعداد زنان زیادی را دارد که برای او به عنوان کارگر جنسی کار می‌کنند و بدهی‌هایی که خودشان یا والدینشان متحمل شده‌اند را پرداخت می‌کنند. در همین حین، اینم(اینی ادو)، دوقلویی که در سال ۲۰۰۴ مورد اصابت گلوله قرار نگرفت، در شرف آزادی از زندان است...

 

عملکرد سریال شهر کانکس

این سریال ۶ قسمته با کارگردانی دیمجی اجیبولا توانست در ژانر اکشن، دراما امتیازات نسبتا خوبی را از آن خود کند.
به صورتی که بر اساس آمار وبسایت جمع‌آوری نظرات و انتقادات Rotten Tomatoes این سریال توانست نمره ۹۵/۱۰۰ را از بخش مخاطبان کسب کند ولی در سایت imdb نمره ۴.۶/۱۰ را از مخاطبان و بینندگان کسب کرد
فیلمساز این سریال به نام چیچی نوراه، نامزد دریافت ۱۰ جایزه به انتخاب و رای‌گیری مخاطبان شده است.
سریال Shanty Town در ماه ژانویه از نتفلیکس منتشر شد و مورد استقبال گسترده‌ای قرار گرفت. این نامزدی‌های AMVCA به این صورت هستند که چند روز پس از انتشار نظرسنجی، و دریافت نظر مخاطبان منتشر میشوند و یکی از محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس یعنی شهر کانکس را رتبه بندی می‌کنند.
برای دانلود این فیلم با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.