دانلود سریال
King the Land پادشاه سرزمین

1886 تعداد بازدید
User 6
10
/
8.66
AnimeList Rating
User 132995
10
/
5
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای King the Land (پادشاه سرزمین) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای King the Land (پادشاه سرزمین) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال King the Land

وارثی برازنده، کاریزماتیک، باهوش و شیک، وارث King Group Goo Won همه چیز دارد به جز خاطرات مادرش. او در تلاش برای بازیابی حافظه خود به هتل کینگ باز می گردد. Cheon Sa-rang که به عنوان ملکه مهربانی و مهمان نوازی هتل کینگ شناخته می شود، پشت میز پذیرش می‌نشیند و اکنون در فضای پر زرق و برق "King the Land" کار می کند، جایی که با گو وون ملاقات می کند.

 

عوامل ساخت سریال پادشاه سرزمین

این سریال کره‌ای ساخت فیلم ساز و کارگردان کره‌ای Im Hyun-wook و به قلم Choi Rom نویسنده کره‌ای است.
موسیقی متن این فیلم نیز برعهده Moon Young-nam بوده است.
ساخت و پخش این سریال بر عهده کمپانی نتفلیکس بوده و این سریال در ۱۷ ژوئن ۲۰۲۳ شروع به پخش کرد.
قسمت 1 King The Land با تصویری از هتل کینگ در سال 2015 شروع می شود که نیازمند کارآموز است، اما همه نامزدها ناتوان به نظر می رسند. هیئت از دیدن نامزد چئون سارنگ شگفت زده می شود زیرا او مدرک لیسانس ندارد. در حد بالایی پیانو نمی نوازد و یکی از کفش هایش شکسته است، اما شاداب است. از او می خواهند چیزی بنوازد اما بدون پیانو در اتاق، وانمود می کند که پیانو بادی می نوازد و وقتی از او می خواهند لبخند بزند، پوزخند دندان نمایی می‌زند. در حالی که دوستان/هم اتاقی هایش او را اذیت می‌کنند، اندکی بیچاره نیز به نظر می‌رسد. تیم او متشکل از پیونگ-هوا، یک مهماندار و دائول، یک فرد رمانتیک ولی ناامید و شکست خورده است. برای شاد کردن سارنگ، او را به باشگاه می‌برند، حتی اگر او علاقه‌ای نداشته باشد، اما آنها کار خودشان را می‌کنند. صبح روز بعد، سارنگ با خواب آلودی با تماسی از خواب بیدار می شود که اعلام می‌کند او در دوره کارآموزی پذیرفته شده است‌ و...
سریال پادشاه سرزمین در حقیقت درامایی کمدی و عاشقانه اثر کره جنوبی است، داستان اصلی این سریال درمورد هتل King the Land و اعضای آن است و موضوع داستان حول محور آنها می‌چرخد.
از بازیگران نقش اصلی این سریال می‌توان به: Im Yoon ah در نقش Cheom Sa Rang (بازیگر نقش اصلی) و Jun Ho Lee در نقش Gu won و Won Hee Go در نقش Oh Pyeong Hwa اشاره کرد. فیلمبرداری این فیلم در کره جنوبی(سئول) و تایلند(بانگکوک) انجام شده است.

 

عملکرد سریال پادشاه سرزمین

این سریال دارای ۱۶ قسمت است که از ۱۷ ژوئن ۲۰۲۳ شروع به پخش کرده و در روزهای شنبه و یکشنبه قسمت جدید آن منتشر می‌شود.
پس از پخش قسمت اول این سریال، این اثر توانست بازخوردهای مثبتی را از مخاطبین و بینندگان و منتقدان بگیرد و نه تنها در آسیا و کره جنوبی، بلکه در کل دنیا اثرش منعکس شود. سریال پادشاه سرزمین پس از پخش اولین قسمت در وب سایت imdb نمره ۸.۲/۱۰ را از مخاطبان و در وبسایت My Drama List نیز نمره ۸.۵/۱۰ و در وب سایت Leisurebyte نیز امتیاز ۴.۵/۵ را کسب کرد.
برای دانلود سریال King the Land با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.