دانلود سریال
Secret Invasion تهاجم مخفی

2283 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 59165
10
/
6
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Secret Invasion (تهاجم مخفی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Secret Invasion (تهاجم مخفی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Secret Invasion

فیوری و تالوس سعی می کنند جلوی اسکرول هایی را بگیرند که به بالاترین کره های دنیای مارول نفوذ کرده اند.

 

عوامل ساخت سریال تهاجم‌ مخفی

این سریال کوتاه داری ۶ قسمت بوده و محصول کشور آمریکا است.
فیلمبرداری این سریال در سپتامبر 2021 در لندن آغاز شد و در اواخر آوریل 2022 به پایان رسید. فیلمبرداری‌ های فرعی نیز در سراسر یورکشایر غربی و لیورپول، انگلستان انجام شد. سریال کوتاه Secret Invasion قرار است در 21 ژوئن 2023 اکران شود و شامل شش قسمت است. این اولین سری از فاز پنج MCU است.
این سریال آمریکایی ساخت Kyle Bradstreet کارگردان، تهیه کننده و نویسنده ۴۴ ساله آمریکایی است که با آثار شاهکاری مانند Mr. Robot و Copper و The Philanthropist شناخته می‌شود، و در تنظیم و نوشتن فیلمنامه نیز مشارکت داشته است.
همچنین فیلمنامه این سریال نیز توسط ۹ نویسنده نوشته شده است، کسانی مانند Don Cheadle و Kyle Bradstreet و Samuel L. Jackson و Ben Mendelsohn.
از بازیگران مشهور و نام آشنایی که در این سریال نقش آفرینی می‌کنند می‌توان به Samuel L. Jackson در نقش Nick Fury و Ben Mendelsohn در نقش Talos و Cobie Smulders در نقش ماریا هیل اشاره کرد.
بر اساس ادعاهای سازندگان و تصاویر پخش شده از این اثر، این سریال قرار است در ژانر درام، ماجراجویی و اکشن قرار بگیرد.
در چند سال گذشته، جهان سینمایی مارول با ارائه پروژه‌های مختلف مفاهیم گوناگونی را از خود به تصویر کشیده است، مانند پروژه‌های چندجهانی و تمرکز فزاینده بر داستان‌های کیهانی. تهاجم مخفی چیزی شبیه یک تغییر کامل در دنده ها است، با داستانی که به طور محکم و روان در جریان است. فیلمی هیجان‌انگیز که برای تداعی پارانویای فیلم‌های جنگ سرد دهه 1980 نوشته شده است، این MCU است که تلاش می‌کند برای اولین بار پس از فاز چهار شاهین و سرباز زمستان اثری را به نمایش بگذارد. این رویکرد باعث می‌شود دو قسمت اول فصل بعد از دو سال حضور خدایان، جادوگران، مسافران چند وجهی بین کهکشانی به چیزی برای تماشای با طراوت و جذابی تبدیل شود، اما از قبل این احساس وجود دارد که حمله مخفی ممکن است کاملاً با چالش ارائه این اثر سازگار نباشد. و سطح ترس و هیجانی که ژانر می طلبد را ارائه نکند.
اگر به The Falcon و The Winter Soldier پایبند باشید، فوراً بسیاری از عناصر سازنده Secret Invasion را خواهید شناخت. این یک نمایش جاسوسی است که در آن قهرمان ما، ساموئل ال جکسون، Nick Fury، سه قدم از دشمنان خود عقب تر است. این دشمنان یک جناح شورشی از Skrull های در حال تغییر شکل هستند که در بین مردم عادی و رده های بالای قدرت پنهان می شوند. دقیقاً مانند فالکونز پرچم شکن، آنها به عنوان تروریست های دلسوز با هدفی ارزشمند به تصویر کشیده می شوند. دهه ها پس از وقایع کاپیتان مارول، هنوز خانه جدیدی که وعده داده بودند به Skrull ها داده نشده است و بسیاری از آنها به نقطه شکست قابل درکی رسیده اند.

 

عملکرد سریال تهاجم مخفی

مینی سریال Secret Invasion که قرار است در ۲۱ ژوئن ۲۰۲۳ پخش شود، با پیشینه قوی‌ای که داشته و از خود ارائه کرده انتظارات مخاطبان را بالا برده، و زمینه‌ای مطلوب برای خود آماده کرده است. به طوری که در وبسایت Empire Online نمره ۴/۵، در وبسایت Rotten Tomatoes رضایت ۶۶ درصدی و در وبسایت IGN نیز امتیاز ۷/۱۰ را کسب کرده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.