دانلود سریال
Let's Get Divorced بیا طلاق بگیریم

588 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 230
10
/
6.8
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال ژاپنی Let's Get Divorced (بیا طلاق بگیریم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال ژاپنی Let's Get Divorced (بیا طلاق بگیریم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Let's Get Divorced

داستان زن و شوهری که می‌خواهند از هم طلاق بگیرند ولی ماجراهایی پی در پی و پیوسته رخ می‌دهد...

 

عوامل ساخت سریال بیا طلاق بگیریم

این سریال ۱۰ قسمتی ساخت کشور ژاپن است و با زبان ژاپنی عرضه شده است، درامایی آمیخته به کمدی و عاشقانه است که ساخت کمپانی نتفلیکس و به کارگردانی فومینوری کانکو، ریوسوکه فوکودا و تاکویا ساکاگامی و نویسندگی مشترک کانکورو کودو و شیزوکا اویشی است، Let's Get Divorced یک کمدی رمانتیک تمام عیار است که ریو نیشیکیدو(در نقش کیوجی کانو)، یوکا ایتایا(در نقش کائورو ایندن)، کوجی یاماموتو(در نقش گو سودا)، آراتا فوراتا(در نقش هنری ایشیهارا)، ریسا ناکا در (نقش Yui Kurosawa) بازیگران اصلی آن هستند.
اکنون بالاخره نتفلیکس بالاخره به تولید درام های ژاپنی پرداخته است، طرفداران J-dramas می‌توانند منتظر داستان‌های جالب‌تری از پلتفرم استریم نتفلیکس باشند. پس از موفقیت Alice in Borderland، نتفلیکس اکنون یک مینی سریال ژاپنی دیگر را بر اساس طرحی جالب برای طرفداران معرفی کرده است. جی درامای Let's Get Divorced داستان یک زوج خوشبخت(حداقل روی کاغذ) را روایت می کند. این سریال داستان زوجی را دنبال می‌کند که به دلیل فشار جامعه و حفظ وجهه عمومی خود مجبور شدند ازدواج کنند. با این حال، این زوج در نهایت نقشه مفصلی می‌کشند تا در نهایت بدون از دست دادن چیزی در این مصیبت از هم جدا شوند.
اگر این سریال را دنبال کرده‌اید، ممکن است کنجکاو باشید که بدانید چه زمانی قسمت‌های دیگد منتشر می‌شود. خب، دیگر جای تعجب نیست! اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد انتشار فصل اول Let's Get Divorced (Rikon Shiyou Yo) بدانید، از جمله زمان انتشار آن و جایی که قرار است پخش شود و به دست عموم برسد. این سریال داستان شوجی تایشی را دنبال می کند. قانون‌گذار نسلی که از خانواده‌ای سیاستمدار می‌آید و تربیتی سختگیرانه داشته است. او یک زن است و هوش خاصی ندارد. همسر تایشی بازیگر کوروساوا یوی است که از یک سریال درام شکست بزرگی خورده است. این زوج پنج سال است که ازدواج کرده اند و به خاطر کار و وجهه عمومی خود مانند یک زوج متاهل خوشبخت رفتار می‌کنند و نشان می‌دهند که همه‌چیز بر وفق مراد است، با این حال، ازدواج آنها قبلاً به هم ریخته است زیرا تایشی و یوی اغلب با هم بحث و جدال می کنند. طرفداران این زوج هرگز متوجه رفتار آنها در خانه نشده‌اند و نمی‌شوند و آنها نیز به دلیل اختلافاتشان، در ازدواجشان دلسرد شده اند.
از آنجایی که آنها نمی توانند فوراً به دلیل فشار خانواده و توافق نامه های خود طلاق بگیرند، این زوج چاره ای جز طلاق ندارند. Let's Get Divorced یک جی‌ درامای ساخت نتفلیکس است و برای پخش جهانی در همه مناطق در دسترس خواهد بود. و در سراسر جهان پخش خواهد شد. این دراما همچنین با دوبله‌های انگلیسی و سایر زبان‌ها نیز قرار است منتشر شود. تمام قسمت‌های نتفلیکس Let's Get Divorced در روز پنجشنبه 22 ژوئن ساعت 12:00 صبح به وقت ژاپن و چهارشنبه ساعت 11:00 بعد از ظهر به وقت آمریکا منتشر خواهند شد. زمان انتشار بین‌المللی قسمت‌ها ممکن است متفاوت باشد، اما انتظار می‌رود که سریال با زیرنویس‌ها و دوبله‌های ذکر شده از زمان انتشار اصلی پخش شوند. بیا طلاق بگیریم در مجموع 10 قسمت در این فصل اول خواهد داشت. این سریال همه قسمت‌ها را به یکباره پخش می‌کند و انتظار می‌رود هر قسمت حدود 50 دقیقه یا بیشتر طول بکشد.

 

عملکرد سریال بیا طلاق بگیریم

این درامای ژاپنی که ساخت نتفلیکس است، نشان می‌دهد که کمپانی نتفلیکس شروع به ساخت سریال‌ها و دراماهای ژاپنی کرده است، پس از این رو نگاه‌های زیادی به عملکرد این سریال است. این سریال که در ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ منتشر شد توانست در وبسایت imdb از مخاطبان نمره ۸.۸/۱۰ را کسب کند.
برای دانلود سریال Let's Get Divorced با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.