دانلود سریال
The Bear خرس

1160 تعداد بازدید
User 3
10
/
9
AnimeList Rating
User 122803
10
/
8.5
IMDB Rating
18
/
18
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Bear (خرس) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The Bear (خرس) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال The Bear

یک سرآشپز جوان از یک غذاخوری خوب به شیکاگو باز می گردد تا ساندویچ فروشی خانواده اش را اداره کند.

 

عوامل ساخت سریال خرس

این درام کمدی که محصول کشور آمریکا است و زبان اصلی آن انگلیسی و اسپانیایی است توسط کریستوفر استورر تهیه‌کننده، کارگردان و نویسنده آمریکایی ساخته شده است که با فیلم‌های «خرس»، «رامی»، «کلاس هشتم» و «حسن منهاج: پادشاه بازگشت به خانه» برنده جایزه پی بادی نت‌فلیکس شناخته می‌شود. وی به عنوان نویسنده در نوشتن فیلمنامه این سریال نیز حضور داشت.
سریال خرس در شیکاگو، ایلینوی، ایالات متحده فیلم برداری شد. فیلم برداری این سریال از ۱۴ فوریه ۲۰۲۲ آغاز شد و تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ ادامه داشت، این سریال نهایتا در ۲۳ ژوئن ۲۰۲۲ اکران شد.
از بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به، جرمی الن وایت در نقش کارمن برزاتو، Ebon Moss-Bachrach در نقش ریچارد، ایو ادبیری در نقش Sydney Adamu و Lionel Boyce در نقش مارکوس و Liza Colón-Zayas در نقش تینا، اشاره کرد.
کارمن «کارمی» برزاتو (جرمی آلن وایت در اولین نقش اصلی) یک سرآشپز جوان و برنده جوایزی در نیویورک است که به شهر زادگاهش شیکاگو بازگشته است تا ساندویچ خانوادگی را پس از برادرش اداره کند.
مایکل ساندویچ فروشی، The Original Beef را در وصیت نامه خود به کارمی واگذار کرد. او همچنین گروه متفرقه ای را که محل را اداره می کردند را بیرون کرد. آنها شامل بهترین دوستان مایکل بودند، ریچی (ایبون ماس-باچرخ)، یک نانوای شیرین و بی عجله مارکوس (لیونل بویس)؛ و تینا جنگجو (Liza Colón-Zayas). جان برنتال در نقش مایکل در فلاش بک های کوتاه و دلخراش ظاهر می شود. یکی از استخدام‌شده‌های جدید کارمی، سرآشپز جاه‌طلب سیدنی (آیو ادبیری) است که در مؤسسه آشپزی آمریکا آموزش دیده و تنها کسی است که از استعداد و شهرت کارمی به‌عنوان یک آشپز شگفت‌زده شده است. شدت رفت و آمد در یک آشپزخانه تجاری انقدر زیاد بود که، از آماده‌سازی آن گرفته تا شلوغی ساعت ناهار، و نیاز همه افراد به دانستن کارشان و پایبندی محکم به وظایفشان، به‌طور کامل و طاقت‌فرسا به تصویر کشیده شده است.
علاوه بر این، این واقعیت در سریال The Bear وجود دارد که سیستم تیم یک ساختار نه چندان خوب است که با امید و کنار هم قرار گرفته‌اند. کارمی و سیدنی سعی می کنند نظم را در میان هرج و مرج‌ها برپا کنند، اما زمانی که هرج و مرج هرگز پایان نمی یابد، انجام این کار دشوار است. ریچی در برابر تغییر مقاومت می کند که تا حدی به دلیل حماقت ذاتی‌اش است اما همچنین به دلیل وفاداری به مایکل آنجاست که تقریباً به اندازه کارمی برای از دست دادنش غمگین است. سریال خرس، در میان بسیاری از چیزهای دیگر، در مورد روابط خانوادگی است و اینکه چگونه ارتباط بیولوژیکی می تواند کمترین علت آن باشد. همچنین یک مطالعه در خصوص روانشناسی است. تخیلات مارکوس با ایده‌های کارمی برای بهبودی اوضاع پر شده است. مؤسسه سیستم تیپ Carmy که توسط آشپزخانه‌های سطح بالا استفاده می‌شود تا آشپزخانه‌های آن‌ها کارآمدتر کار کنند، توضیحاتی درباره اینکه چرا طعم‌ها و تکنیک‌های خاص بهتر از بقیه کار می‌کنند، و یادگیری نکاتی درمورد رستوران‌ها و آشپزخونه‌های حرفه‌ای که همه آنها نمایی از دنیای دیگری را ارائه می دهند که مارکوس را مجذوب خود می کند...

 

عملکرد سریال خرس

این سریال آمریکایی توانست به طرز شگفت انگیزی نظر مثبت منتقدین را در وبسایت Rotten Tomatoes جلب کند به طوریکه به طور متوسط توانست رضایت ۱۰۰ درصدی را کسب کند. همچنین توانست در همان وبسایت در بخش نظر مخاطبین نیز رضایت ۹۴ درصدی را کسب کند.
در وبسایت imdb نیز نمره ۸.۴/۱۰ را از بینندگان کسب کرد.
همچنین این سریال توانست در مجموع برنده ۱۱ جایزه و نامزد ۲۳ جایزه شود.(مانند جوایز Golden Globes, USA، AFI Awards, USA، Satellite Awards، Critics Choice Awards)
برای دانلود سریال The Bear با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.