دانلود سریال
Here We Meet Again بیا دوباره هم رو ببینیم

971 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 92
10
/
8.1
IMDB Rating
32
/
32
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال چینی Here We Meet Again (بیا دوباره هم رو ببینیم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال چینی Here We Meet Again (بیا دوباره هم رو ببینیم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Here We Meet Again

شیانگ یوان نماینده گروه DongHe پدربزرگش برای نجات شرکت شعبه XiAn از ورشکستگی است، بنابراین او سفر خود را در دنیای پر پیچ و خم تجارت آغاز می کند. او دوست(کراش مدرسه ای)خود، ژو را از دوران مدرسه که قبلاً دنبالش می‌کرد، ملاقات می‌کند و او را عمیقاً در مشکلات می‌یابد. ژو در حالی که با مشکلات ناشی از سیاست های ناعادلانه شرکت مواجه است، برای تبدیل شدن به یک مهندس GPS تلاش می‌کند. همانطور که شیانگ در میان همه چالش‌ها رشد می‌کند و یک رابطه حمایتی با ژو ایجاد می‌کند، که دوباره جرقه‌هایی را بین آنها روشن می‌کند. هر دوی آنها تلاش می کنند تا به پروژه تحقیقاتی GPS ستاره شمالی چین دست یابند.

 

عوامل ساخت سریال بیا دوباره هم رو ببینیم

این سریال چینی که دارای ۳۲ قسمت است و در سال ۲۰۲۳ عرضه شده است، ساخت Tien Jen Huang است، کارگردانی که اغلب با فیلم‌های Someday or one day، Step by step، و 10+10 شناخته می‌شود. همچنین نویسنده این سریال نیز Wu Yao، نویسنده چینی است.
این سریال چینی در ژانرهای دراما و عاشقانه قراره می‌گیرد که قدمی جدید در سریال های طولانی چین به حساب می‌آید که پخش جهانی می‌رسند.
پخش این سریال از ۲۲ می ۲۰۲۳ تا ۶ ژوئن ۲۰۲۳ بوده است.
از بازیگران سریال چینی Here We Meet Again نیز می‌توان به وین ژانگ در نقش یان شه ژو، Qian Wu در نقش Yuan Xiang، یون یون لی در نقش شان چن، لی چون لی در نقش Ming Tian Si Tu و Xia Ruoyan در نقش شو چن اشاره کرد.
"بیا دوباره همدیگه رو ببینیم" یک درام چینی کمدی رمانتیک است که با شیمی عالی بین بازیگران اصلی و خط داستانی غیرکلیشه ای که مخاطب را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
چیزی که این سریال را واقعاً از سایر درام‌های مدرن متمایز می‌کند، به تصویر کشیدن یک نقش اول زن قوی و مستقل و همچنین نقش اول مرد از یک پس‌زمینه چالش‌برانگیز است. تضاد بین زندگی آنها به داستان عمق می بخشد و آن را جذاب تر می کند.
این سریال همچنین کمدی و عاشقانه را بدون زحمت متعادل می‌کند و لحظات خنده‌‌دار و همچنین عاشقانه‌ای شیرین را در صورت لزوم ارائه می‌دهد.
به علاوه، پیشرفت طبیعی از دوستی به یک رابطه عاشقانه به گونه‌ای به تصویر کشیده می‌شود که واقعی و دلگرم کننده باشد. شیمی قابل لمس بین بازیگران زن و مرد لایه بیشتری از عمق را اضافه می کند و بینندگان را درگیر می کند و از رابطه آنها حمایت می کند.
یکی از قابل توجه ترین جنبه های نمایش"بیا دوباره هم رو ببینیم"، توسعه باورنکردنی شخصیت پردازی است. همانطور که داستان پیش می رود، شاهد سوءتفاهم هایی هستیم که به تدریج از بین می روند و بین شخصیت های اصلی اعتماد ایجاد می شود.
نویسنده فیلمنامه‌ زیبایی خلق می‌کند که پیچیدگی‌های شرایط آنها را نشان می‌دهد، و نشان می‌دهد که چگونه بارها می‌توانند مانع از برقراری ارتباط و ایجاد موانع برای روابط آنها شوند.
در مورد طرح داستان، با وجود اینکه مانند دیگر درام‌ها یک طرح معمولی به نظر می‌رسد، مخاطبان آن را دوست می‌دارند چون از کلیشه‌های همیشگی پیروی نمی‌کند.
همچنین برخلاف بعضی دراماها از مثلث‌های عشقی که سعی می‌کنند داستان را به حاشیه بکشند خودداری می‌کنند.
این دو کاراکتر با نقش خود در سریال به خوبی ارائه می شوند. سردرگمی در مورد رابطه آنها برطرف شده است، فلاش بک ها از هر دو دیدگاه آنها به درستی به هم مربوط می شود و تعادل بین کار و عاشقانه در اینجا طبیعی به نظر می رسد.

 

عملکرد سریال بیا دوباره هم رو ببینیم

این سریال نسبتا طولانی چینی توانست در وبسایت My Drama List نمره ۸.۳/۱۰ و در وبسایت imdb نمره ۷.۷/۱۰ را کسب کند و به خوبی به درجه خوبی از محبوبیت دست پیدا کند و تبدیل به یک سریال با عملکرد خوب در سطح جهانی برای چین شود.
برای دانلود سریال Here We Meet Again با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.