دانلود سریال
Durian's Affair بانو دوریان

1077 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 96
10
/
7.6
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Mrs. Durian (بانو دوریان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Mrs. Durian (بانو دوریان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Durian's Affair

داستان یک فانتزی ملودراماتیک که در آن دو زن از سلسله چوسون، که متعلق به یک خانواده اصیل هستند، در سفرشان در زمان به سال 2023، با مردان در هم تنیده می شوند.

 

عوامل ساخت سریال بانو دوریان

این سریال کره‌ای که دارای ۱۶ قسمت است، در ژانرهای دراما، فانتزی و عاشقانه قرار می‌گیرد. این درامای کره‌ای ساخت Shin Woo Cheol، کارگردان و فیلم ساز کره‌ای است که با فیلم های Melting Me Softly، A Gentleman's Dignity، Lovers in Prague، Where Stars Land شناخته می‌شود. نویسنده این سریال درام Im Sung-han است که نویسنده و فیلمنامه نویس کره‌ای است. از آثار این نویسنده ۶۲ ساله می‌توان به Love ft. Marriage & Divorce، The Jewel Family و Love In Heaven اشاره کرد.
پخش این سریال ۱۶ قسمته از ۲۴ ژوئن ۲۰۲۳ شروع شده و تا ۱۳ آگوست ۲۰۲۳ در روزهای شنبه و یکشنبه است.
از بازیگران بانو دوریان نیز می‌توان به Joo-mi Park در نقش دوریان، Min-Joon Kim در نقش Dan Chi-gam، نو مین جئون در نقش دان چی گانگ و چائه ایون کیم در نقش آیلا اشاره کرد.
اثر کره‌ای ملکه نقاب‌ها که به تازگی منتشر شده بود، توانسته بود به جایگاه خوبی برسد اما برنامه درام کره‌ای که به تازگی پخش شده، مورد استقبال خوبی قرار گرفت و توانست جای آن را بگیرد. از کانال کابلی TV Chosun پخش میشود و نویسنده آن Im Sung-han است، (همان ترکیبی که در پشت فیلم Love ft. Marriage & Divorce قرار دارد،) داستان دوریان یا "Durian's Affair"، داستانی در جامعه بالا از دسیسه و دعواهای خانوادگی با پیچ و تاب فوق‌العاده دوره چوسان است. این نمایش فعلا در مناطقی منتخب در Viu نمایش داده شده است. پارک جو-می نقش زنی را در سلسله چوسان کره ایفا می کند که در طی یک ماه گرفتگی، خود را به طرز جادویی به زمان حال منتقل می کند، جایی که او را به زندگی پیچیده یک خانواده ثروتمند می‌برد. قبل از اینکه ما در سریال گیر بیفتیم، احتمالاً بسیاری از شما تعجب می کنید که ماجرای دوریان چه چیزی را میخواهد ارائه دهد. قهرمان اصلی که پارک نقش او را بازی می کند، دو ری آن نام دارد. این نمایش در زمان حال با جشن تولد 70 سالگی در یک خانه روستایی آغاز می‌شود که تمام ویژگی‌های معمول اشراف کره‌ای را به نمایش می‌گذارد. موسیقی اپرا در سالن رقصی مملو از افرادی با لباس‌های اشرافی و جواهراتی که فلوت‌های شامپاین را در دست گرفته‌اند می‌گذرد. علیرغم تمام خودنمایی های نمایش داده شده، چشمگیرترین منظره تولد، دختر تولد باک دو هی (چوی میونگ گیل) است که ده ها سال جوانتر از 70 سالش به نظر می رسد، واقعیتی که پسران بالغش به طور طولانی به آن اشاره کرده اند.

 

عملکرد سریال بانو دوریان

کمی به نظر می‌رسد که این سریال توانایی ترکیب دو موضوع و ژانر گذشته و حال را ندارد، ولی با این حال این سریال با توانست نظر برخی افراد را جلب کند، به طوری که در سایت My Drama List نمره ۷.۶/۱۰ را از مخاطبان کسب کرد.
برای دانلود سریال Durian's Affair با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.