دانلود سریال
Delete دیلیت

492 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 998
10
/
6.3
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال تایلندی Delete (دیلیت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال تایلندی Delete (دیلیت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Delete 2023

زن و مردی که درگیر یک رابطه عاشقانه هستند، پس از برخورد به وسیله ای که می تواند باعث ناپدید شدن افراد دیگر شود، نقشه ای برای شروع یک زندگی مشترک برنامه ریزی میکنند. در دنیای واقعی زمانی ممکن است که یک تلفن همراه مرموز وجود داشته باشد که می تواند با فشار دادن افراد را حذف کند تا ناپدید شوند. سپس به دست گروهی از افراد افتاد که رابطه پیچیده ای دارند که هر فرد اسرار آن را پنهان می کند تا همه را با داستان های غیرمنتظره ای روبرو کند که ممکن است بدون حذف زندگی آنها را تغییر دهد...

 

عوامل ساخت سریال Delete 2023

سریال Delete یک سریال در ژانر هیجان انگیز و عاشقانه محصول کشور تایلند است که در آن شخصیت های اصلی که در روابط پیچیده عاشقانه درگیر هستند، می توانند با استفاده از یک برنامه مرموز افرادی را از زندگی خود حذف کنند که در مسیر آنها قرار می گیرند. سریال تایلندی حذف به کارگردانی پارک پوم وانگ‌پوم با بازی ناتارا نوپاراتایاپون در نقش توو، نات کیچاریت در نقش هدف، ساریکا سارتسیلپس پا در نقش لیلی، چوتیمون چونگچارونسوکینگ در نقش اورن و شارلت واسیتا هرمناو در نقش ژوئن هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال تایلندی Delete 2023

سریال Delete پروژه جدید نتفلیکس با هشت قسمت است. این سریال محصول تایلند است و کارگردان در واقع اولین فیلم بلند خود را با فیلم شاتر شگفت انگیز (2004) انجام داد. او بدیهی است که برای پایه گذاری توطئه های ترسناک بر اساس عکس گرفتن، چیزی دارد. در این مجموعه نتفلیکس، یک دستگاه بسیار خاص شبیه به گوشی هوشمند می‌تواند باعث ناپدید شدن کسی در هنگام گرفتن عکس شود.  هشت قسمت هر قسمت حدود 45 دقیقه در زمان واقعی وجود دارد. هر هشت قسمت در 28 ژوئن 2023 در نتفلیکس منتشر شد. سریال Delete نه تنها جوهر هیجان را به تصویر می کشد، بلکه سوالات قابل تاملی را در مورد اخلاق و شفقت مطرح می کند. دانلود سریال Delete 2023 به طرفداران سریال هایی چون Black mirror پیشنهاد میشه. در حالی که ممکن است شما مشتاق عدالت باشید، داستان چیز کاملاً متفاوتی در ذهن دارد. سریال Delete با فیلمنامه آتشین خود یک تجربه بصری خیره کننده و جذاب را ارائه می دهد. همیشه چیزی روی صفحه در حال رخ دادن است و توجه شما را از ابتدا تا انتها جلب می کند. محیط تاریک نمایش، با لحظات سکوتی که شما را می بلعد و حرکات هیجان انگیز دوربین که تعلیق را تشدید می کند، تجربه کلی را بیشتر می کند. برای دانلود سریال Delete 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. همه اینها با یک خط داستانی سریال Delete وسوسه انگیز همراه است که شما را درگیر می کند. یکی از نقاط قوت Delete 2023 توانایی آن در ایجاد تعلیق تدریجی بدون عجله در نتیجه گیری است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.