دانلود سریال
Tou tou cang bu zhu عشق پنهان

1988 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 2491
10
/
8.7
IMDB Rating
25
/
25
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال چینی Hidden love (عشق پنهان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال چینی Hidden love (عشق پنهان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال عشق پنهان ۲۰۲۳

سانگ ژی عاشق دوان جیا شو، پسری می شود که اغلب برای بازی در اتاق برادر بزرگترش به خانه او می آید. او هفت سال از او بزرگتر است. سانگ ژی در جوانی به دوان جیا ژو علاقه داشت، اما آنها به دلایلی ارتباط خود را با یکدیگر قطع کردند. پس از فارغ التحصیلی، او به دانشگاه شهری می پیوندد که او در آن زندگی می کند و در طول تعامل صمیمی و نزدیک روزانه شان، آرام آرام عاشق هم می شوند.

 

عوامل ساخت سریال Hidden love 2023

سریال عشق پنهان (偷偷藏不住) اقتباس شده از رمانی به همین نام، یک سریال در ژانر درام، عاشقانه محصول کشور چین است که حول محور سانگ ژی ​​و تحسین پنهانی او نسبت به دوان جیاکسو، دوست برادرش و چگونگی تبدیل آن به یک رابطه می چرخد.

 

عملکرد سریال Hidden love 2023

سریال چینی عشق پنهان یک سریال در ژانر درام عاشقانه جوانانه گیرا و دل انگیز است که موضوع عشق، دوستی و رشد شخصی را بررسی می کند. علاوه بر این، درام همچنین موفق می شود رمان را به زیبایی به تصویر بکشد و به زندگی واقعی تبدیل کند، تفاوت های ظریف رابطه شخصیت را به تصویر بکشد و همچنین کمدی را به طور یکپارچه با لحظات تلخ، عاشقانه و بسیاری موارد دیگر در هم آمیخته است. سریال چینی عشق پنهان ۲۰۲۳ توانسته تعادلی بین لحظات لطیف عاشقانه، لحظات خانوادگی و همچنین جوانی ایجاد کند و تأثیری ماندگار بر بینندگانش بگذارد. بازی چن ژیوان و ژائو لوسی دوان جیاکسو و سانگ ژی تحسین شده اند. اجرای هر دوی آنها چیزی کم از درخشان نیست، هر دوی آنها می توانند شخصیت های سانگ ژی و دوان جیاکسو را زنده کنند. ژائو لوسی قادر است سانگ ژی بی گناه را زنده کند، او سانگ ژی را از جوانی تا بزرگسالی به طرز درخشانی به تصویر می کشد. اقدامات کوچک زیبای او به قدری متقاعد کننده است که باعث می شود بیننده فکر کند او واقعاً یک دانش آموز دبیرستانی است. برای دانلود سریال Hidden love 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلمبرداری سریال چینی عشق پنهان ۲۰۲۳ موفق شده معصومیت جوانی، شیرینی و درد عشق یک طرفه و لحظات صمیمی بین شخصیت را به تصویر بکشد. موسیقی متن سریال عشق پنهان نیز به خوبی کل درام را در بر می گیرد و تجربه کلی تماشا را بهبود می بخشد. در مجموع، دانلود سریال عشق پنهان ۲۰۲۳ به طرفداران ژانر عاشقانه و سی دراما پیشنهاد میشه. این یک معجون لذت بخش از درام عاشقانه جوانان است!  با بازی خیره کننده و داستان جذاب این بازیگر، برداشت تازه ای لذت بخش از ژانر عاشقانه جوانان ارائه می دهد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.