دانلود سریال
Divine Destiny سرنوشت آسمانی

975 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 40
10
/
7.5
IMDB Rating
36
/
36
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال چینی Chen yuan (Divine Destiny) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال چینی Chen yuan (Divine Destiny) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Divine Destiny 2023

یک تکه سنگ آبی در کنار رودخانه تیانه در دنیای پریان است. او به دلیل شنیدن ۹ کتاب کتاب آسمانی که توسط جاودانه های جهان خوانده می شد، توانست از شر بدن سنگی خلاص شود و رحم پری پرورش دهد. سنگ آبی که به تازگی به شکل انسان درآمده بود، تصادفاً از یک دیو آسمان دور شد و به دنیای کدر محکوم شد و جاودانه گشت نیز از طبقه جاودانه حذف شد. قبل از اینکه به تناسخ بیفتند، این دو برای صد نسل ملاقات کردند. در یک چشم به هم زدن، آخرین زندگی صد تناسخ پس از هزار سال است. تولد شیان شیان باعث اختلاف بین افراد صالح و شرور و شیاطین شد...

 

عوامل ساخت سریال سرنوشت آسمانی 2023

سریال Divine Destiny یک مجموعه تلویزیونی در ژانر عاشقانه و فانتزی محصول سال ۲۰۲۳ چین است. این سریال در قالب ۳۶ قسمت از شبکه iQiyi پخش میشه. سریال Divine Destiny از تاریخ دوم جولای ۲۰۲۳ منتشر شد و داستان اینکه چگونه یک سالمند با اعتماد به نفس یک جوان خوش تیپ را تعقیب می کند که چگونه یک تزکیه کننده مبتدی برای صعود به عنوان یک جاودانه بر چالش ها غلبه می کند. این سریال به کارگردانی استیو چنگ در روز های دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و یکشنبه در قالب ۴۵ دقیقه پخش میشه. در این سریال بازیگرانی آنجلا بیبی در نقش ژانگ یین یین، ما تیان یو در نقش جی رو چن، ژوان لو در نقش گو چینگ و وانگ ژو چنگ در نقش یین فنگ هنرنمایی میکند.

 

عملکرد سریال سرنوشت آسمانی 2023

قسمت اول سریال چینی سرنوشت آسمانی در 2 جولای سال 2023 منتشر شده است و پیش بینی میشه طبق برنامه شبکه تا پایان جولای به پایان برسه. دانلود سریال Divine Destiny 2023 به طرفداران بازیگر آنجلا بیبی پیشنهاد میشه. سریال سرنوشت آسمانی در سایت مای دراما لیست نمره 7.3 از ده را بدست آورده است. برای دانلود سریال سرنوشت آسمانی 2023 به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.