دانلود سریال
Freeridge بی قاعده

420 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 953
10
/
5.8
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Freeridge (بی قاعده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال Freeridge (بی قاعده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه سریال Freeridge 2023

سریال Freeridge نمایشی است که با داستانی منحصر به فرد شروع می شود که یک درام نوجوانانه را به پایان می رساند. این درام کمدی که زندگی گلوریا، اینس، دمی و کم را دنبال می کند که در فراز و نشیب های زندگی نوجوانی حرکت می کنند. مدرسه، روابط و جعبه های مرموز که شما را نفرین می کنند. قسمت اول با شخصیت های دوست داشتنی که به نظر می رسد انتظارات را به تمام معنا زیر و رو می کنند، شما را غافلگیر می کند، خوشمزه است. روابط، غم و اندوه، جعبه های اسرارآمیز هر موضوعی به روشی اصلی پرداخته می شود. دیالوگ ها سریع هستند و دوستی ها یک عنصر حواس پرت دارند که باعث می شود شما لبخند بزنید.

 

عوامل ساخت سریال Freeridge 2023

سریال Freeridge یک مجموعه تلویزیونی محصول کشور آمریکا است. این سریال در ژانر کمدی و درام توسط لورن لانگریچ، ادی گونزالز، جرمی هفت، جیمی دوونر، و جیمی اویشیرو، که در دوم فوریه 2023 در Netflix قرار دارد، ایجاد شده است. در سریال Freeridge، کیلا مونتروسو مجیا در نقش گلوریا رهبر گروه دوستان، برایانا سالاز در نقش اینس خواهر کوچکتر گلوریا، تنزینگ نورگی ترینور در نقش کامرون تنها مرد در گروه دوستان که یک دوجنسه مغرور است. او یک دوست پسر دارد، اما هنوز تلفن دمی را که از ۱۲ سالگی دوستش دارد، قطع کرده است. در تاریخ 27 سپتامبر 2021، نتفلیکس برای پخش سریال On My Block با عنوان Freeridge سفارش داده شد. این توسط لورن یونگریچ، ادی گونزالس، جرمی هفت، جیمی دونر و جیمی اویشیرو ساخته و تولید شده است. در 8 اکتبر 2021، برایانا سالاز، کیلا مونتروسو مجیا، سیارا رایلی ویلسون و شیو پای برای ایفای نقش انتخاب شدند. این سریال از 9 می تا 5 ژوئیه 2022 در لس آنجلس فیلمبرداری شد. در 16 دسامبر 2022، گزارش شد که مایکل سولومون برای ایفای نقش انتخاب شده است و Trainor بخشی از بازیگران اصلی است. 

 

عملکرد سریال Freeridge

این مجموعه در 2 فوریه 2023 منتشر شد. در 12 آوریل 2023، گزارش شد که سریال پس از یک فصل لغو شد. برای دانلود سریال Freeridge با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس 10 بررسی منتقد، امتیاز 80٪ تایید با میانگین نمره 6.8 از 10 را گزارش کرد. دانلود سریال Freeridge به طرفداران ژانر کمدی درام پیشنهاد میشه. در متاکریتیک، بر اساس 4 نقد، امتیاز 77 از 100 را به خود اختصاص داد که نشان دهنده "بررسی های عموماً مطلوب" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.