دانلود سریال
Glamorous فریبنده

586 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5303
10
/
6
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Glamorous (فریبنده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال Glamorous (فریبنده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه داستان سریال Glamorous

مارکو مجیا یک اینفلوئنسر زیبایی مشتاق است که در بخش آرایش در بازار کار می کند. مادرش، جولیا، یک وکیل است که می خواهد او را جدی بگیرد و کار واقعی را در زندگی آغاز کند. یک روز، او با مدولن آدیسون، خالق "پر زرق و برق توسط MaDolyn"، مارک زیبایی مورد علاقه مارکو روبرو می شود. Madolyn از نظر مارکو مارکو از محصولات خود لذت می برد تا او را به عنوان دستیار دوم خود استخدام کند. در محل کار، او با پسر پر سر و صدا Madolyn، چاد، دستیار بلندپروازانه خود، ونیزی، دو طراح به نام Britt و Ben، و رئیس رسانه های اجتماعی، آلیسا ملاقات می کند...

 

عوامل ساخت سریال Glamorous 2023

سریال Glamorous محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی، درام می‌باشد در سریال فریبنده بازیگرانی چون کیم کاترال، خانم بنی، گراهام پارکورست و به ایفای نقش پرداخته اند. سریال Glamorous درمورد مارکو مجیا، یک جوان عجیب و غریب که با جنسیتش سازگار نیست و به نظر می رسد زندگی اش دچار بحران است. قسمت اول سریال Glamorous در بیست و سوم جون سال ۲۰۲۳ منتشر شد.

 

عملکرد سریال فریبنده 2023

ایده سریال با طراوت است. در پنج سال گذشته، به یاد نمی آورم که نمایشی را تماشا کرده باشم که در آن مجموعه ای از یک شرکت آرایشی ایجاد شده است، جایی که جنسیت مسئله ای نیست و ایده عشق به سادگی دوتایی نیست. دانلود سریال Glamourous به طرفداران سریال هایی با مضامین کوییر و مد و فشن پیشنهاد میشه. سریال Glamourous جامعه LGBTQIA+ را بدون سروصدا در آغوش می گیرد و در کانون توجه قرار می دهد و محیطی مثبت و فراگیر برای شخصیت هایش ایجاد می کند. خط داستانی شاد یکی دیگر از جنبه های مثبت Glamourous است. شوخی های اداری به خوبی اجرا شده، روابط ناقص و تمرکز بر شخصیت های همجنس گرا سریال را خاص می کند. چیزی که این نمایش را متمایز می‌کند این است که چگونه جنبه های خاصی از زندگی را عادی می کند و آنها را به عنوان رویداد های روزمره به‌جای ابزارهای داستانی دراماتیک در نظر می‌گیرد. احساسات با دقت مدیریت می شوند و تعادلی بین سبک دلی و عمق ایجاد می شود. پیچش های غیر دراماتیک بینندگان را بدون توسل به ملودرام های غیرضروری روی داستان سرمایه گذاری می کند. علاوه بر این، سرگرمی در هسته سریال Glamorous قرار دارد و سریال در ارائه آن برتری دارد. صحنه های خنده دار به هوشمند نوشته شده اند و به مخاطب این امکان را می دهند که بدون پرداختن طولانی به جوک ها، آن ها را بفهمند و از آن لذت ببرند. برای دانلود سریال Glamourous با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در سریال «فریبنده» طنز جریان دارد و سطح خنده ثابتی را در طول قسمت ها حفظ می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.