دانلود سریال
Laws of Attraction قانون جذب

2493 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 302
10
/
7.5
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال تایلندی Laws of Attraction (قانون جذب) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال تایلندی Laws of Attraction (قانون جذب) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Laws of Attraction 2023

شارن یک وکیل باهوش و بی رحم است که تمایل دارد پرونده های پر درآمد و پر مخاطب را بپذیرد که باعث شهرت او شود. در یک مورد، او یک پرونده را برداشته است زیرا مورد توجه گسترده قرار گرفته است و حالا با از دست دادن چهره و فرصت، به دلیل حذف خود مشکوک است و می خواهد انتقام خود را بگیرد. او مشکوک است که می تواند برای سود خود چیزی پنهان در پرونده پیدا کند. بنابراین چارن تصمیم می گیرد طرف خود را به تین، عموی تونکائو، دختر جوانی تغییر دهد که توسط یک ماشین تصادف کرد و کشته شد و نتوانست عدالت را دریافت کند. این دو برای جستجوی حقیقت گرد هم می آیند. با وجود داشتن دیدگاه های مخالف، نزدیکی آنها احساسات جدیدی را رقم می زند. با خطرناکتر شدن کار آنها، این دو مطمئن می شوند که این مورد اصلا عادی نیست…

WmJEdDSPaBQnEW47ploFCPFUyJCUjgbxaOzVZWD6.webp (686×386)
سریال Law of Attraction

عوامل ساخت سریال قانون جذب 2023

سریال Laws of Attraction یک مجموعه تلویزیونی در ژانر حقوقی، درام و عاشقانه محصول کشور تایلند است. این سریال شامل مضامینی چون عاشقانه دشمن به معشوق و نقش اول های همجنسگرا است. سریال Laws of Attraction در سال 2023 به کارگردانی وو ووراویت خوتیایوتین و فیلمنامه Nueng Chawanon Sarapat، Sorawich Pinyomit، Oh Wantawil Suknoy، Thananant Kamsri منتشر شده است. سریال Laws of Attraction جدیدترین محصول شبکه GMM ONE در هشت قسمت پنجاه و پنج دقیقه ای پخش می شود. در این سریال بازیگرانی چون فیلم تاناپات کاویلا در نقش چارن سانگساتین پونگ، جام راچاتا هامپانون در نقش تین کوتکاسین مب پردازند.

adQMmr6gH448j481iCHjDRxcqcHQyrSOPk2znFe8.webp (1280×720)

عملکرد سریال Laws of Attraction

سریال Laws of Attraction 2023 در تاریخ 15 جولای 2023 شروع به پخش کرد و تا دوم سپتامبر 2023 به اتمام خواهد رسید. در وب سایت Mydramalist سریال تایلندی Laws of Attraction نمره 7.6 از ده را دریافت کرده است. راستش قسمت اول رو خیلی دوست داشتم. دانلود سریال Laws of Attraction به طرفداران ژانر حقوقی و بی ال پیشنهاد میشه. من تضاد کاراکترهای آنها را در این نسبت با Khun Chai دوست دارم. هر دو نقش خود را تکان می دهند و بله، نمایش دراماتیک است، اما صادقانه بگویم در موقعیت هایی مانند این، برخی افراد دراماتیک می شوند، به خصوص زمانی که با افرادی با قدرت و پول روبرو می شوند. برای دانلود سریال Laws of Attraction 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این یک نبرد سخت خواهد بود. داستان سریال منحصر به فرد است اما اجرای آن ارزان است، هنوز بیننده باید منتظر شیمی دو شخصیت اصلی شود. حالات چهره بازیگر چارنز یکی از دلایل محبوبیت این سریال شده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.