دانلود سریال
Strangers دوباره غریبه

1050 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 193
10
/
7.4
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Strangers (دوباره غریبه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Strangers (دوباره غریبه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Strangers again 2023

او هارا یک وکیل طلاق است که در محافل حقوقی نام مستعار او "الهه دعوا" معروف شده. شاید یکی از دلایلی که او در روند طلاق بسیار ضعیف عمل می کند، این واقعیت است که او از معشوق قدیمی و وکیل همکارش گو یون بئوم طلاق گرفته است. اما زندگی نسبتاً بدون حادثه او زمانی که به طور غیر منتظره ای با همسر سابقش - در دادگاه های حقوقی- ملاقات می کند، زیر و رو می شود! این دو نفر مجبور می شوند با هم کار کنند - آنها را به سمت سرها سوق می دهد و دوباره نارضایتی های گذشته را شعله ور می کند. در حالی که حرفه ای بودن آنها مانع از آن می شود که در جمع به یکدیگر بگویند که واقعاً چه فکری می کنند، خلق و خوی شروع به از هم گسیختگی می کند.

 

عوامل ساخت سریال Strangers again 

سریال دوباره غریبه یک مجموعه تلویزیونی در ژانر عاشقانه، حقوقی و درام محصول کشور کره جنوبی است. این سریال به کارگردانی سان جه گون با فیلمنامه ای از پارک جین ری در سال ۲۰۲۳ شروع به پخش کرد. این سریال با مضامین نزاع کاپل اصلی، رابطه همسر سابق و رابطه عشق و نفرت پر شده. سریال Strangers again در قالب ۱۲ قسمت از شبکه viki منتشر شد. در این سریال بازیگرانی چون کانگ سو را در نقش اوه هارا، جانگ سونگ جو در نقش گو یون بیوم، جو یون جی در نقش کانگ بی چوی، لی جائه وون در نقش کوون سی ووک و جئون بائه سو در نقش سئو هان گیل هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال کره ای دوباره غریبه 2023

قسمت اول سریال کره ای Strangers Again در هجدهم ژانویه منتشر شد و تا ۲۳ ام فوریه ادامه پیدا خواهد کرد. این سریال بصورت هفتگی در روز های چهارشنبه و پنجشنبه منتشر خواهد شد. برای دانلود سریال Strangers again 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. منتقدان از پلات ناقص سریال انتقاد کردند. «تمام اشتباهات و لغزش های منطق را نادیده گرفتم و تا قسمت 12 با آن ماندم. اما زمانی که پایان شروع شد، متوجه شدم که یک نقص اساسی در توسعه شخصیت سرنخ ها وجود دارد.» نقش اول مرد به خوبی به عنوان یک وکیل طلاق طلاق شروع شد که زندگی اش به هم ریخته است.  همسر سابق او نیز یک وکیل طلاق است که به نظر می رسد سرحال تر و ثروتمندتر شده است.  همه کنایه ها سر جایش بود. اما نه سریال کره ای Strangers again  پس از ایجاد پایه ای محکم برای تفسیری هوشمندانه درباره زندگی، عشق و حرفه، به سمت خود تخریبی می رود. دانلود سریال Strangers again به افراد سخت پسند توصیه نمی شود. جانگ سونگ جو آنقدر بد طراحی شده است که من گمان می کنم که او به عنوان وسیله ای برای سفر Ha-ra نوشته شده است.  شخصیت پردازی او کاملاً غیرمنطقی است: عقلی قدرتمند در دادگاه، او در زندگی روزمره معنایی ندارد. وکالت، عشق و طلاق اجزای قدرتمندی هستند که می توانستند سریالی فراموش نشدنی را برای ما به ارمغان بیاورند - این همان فرض هدر رفته است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.