دانلود سریال
Special Ops: Lioness مأموریت ویژه: شیرزن

1111 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 27604
10
/
7.7
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Special Ops: Lioness (مأموریت ویژه: شیرزن) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Special Ops: Lioness (مأموریت ویژه: شیرزن) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Special Ops: Lioness 2023

جو تلاش می کند زندگی شخصی و حرفه ای خود به عنوان نوک نیزه SIA در جنگ علیه تروریسم متعادل کند. برنامه Lioness از کروز دعوت می کند تا در کنار جو در میان دلالان قدرت تروریسم دولتی به صورت مخفیانه فعالیت کند. یک تفنگدار زن وظیفه دوستی با دختر یک تروریست مظنون را دارد که توسط سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده تحت نظر است.

 

عوامل ساخت سریال Special Ops: Lioness

سریال ماموریت ویژه: شیرزن یک مجموعه تلویزیونی در ژانر هیجان انگیز و جاسوسی محصول کشور آمریکا است که توسط تیلور شریدان ساخته شد و در 23 ژوئیه 2023 از سرویس استریم پارامونت + پخش شد. در سریال Special Ops: Lioness بازیگرانی چون زو سالادانیا در نقش جو، لیسلا دی اولیویرا در نقش کروز مانوئلوس، دیو آنبل در نقش نیل، جیل واگنر در نقش بابی و لامونیکا گرت در نقش تاکر به ایفای نقش می پردازند. سریال Special Ops: Lioness در سپتامبر 2020 به عنوان بخشی از پرده برداری پارامونت + اعلام شد. در فوریه 2022، zoe saldaña برای بازی در این سریال انتخاب شد و به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار نیکول کیدمن پیوست. laysla de oliveira ماه بعد به بازیگران پیوست. در ماه ژوئن، شریدان به‌عنوان مجری سریال از توماس برادی پس از پایان اتاق نویسندگان سریال انتخاب شد. در ژانویه 2023، کیدمن و مایکل کلی در کنار مورگان فریمن به بازیگران پیوستند. فیلمبرداری در مایورکا در ژانویه 2023 آغاز شد. در ماه مه 2023، اعلام شد که عنوان سریال از lioness به Special Ops: Lioness تغییر یافته است. سریال ماموریت ویژه: شیرزن بسیار قابل توجه است زیرا از خالق آن تیلور شریدان می آید که به سرعت به نیروی تلویزیونی پیشرو برای شبکه Paramount و Paramount+ تبدیل شده است.  با این حال، این فضای جدیدی برای او بود که سریال های چون سریال Yellowstone، سریال 1883 و سریال 1923 حذف شد. در حالی که شریدان به وضوح یک نویسنده و مجری برنامه با استعداد و پرطرفدار است، این سریال خاص مانند برخی از پروژه های دیگر او دارای ویژگی های جذابی نیست و در عوض به نظر می رسد یک ورودی دیگر در فهرست قابل پیش بینی برنامه هایی است که بیش از حد آشنا هستند.

 

عملکرد سریال ماموریت ویژه: شیرزن ۲۰۲۳

سریال Special Ops: Lioness در تاریخ بیست و سوم جولای 2023 از شبکه پارامونت پلاس منتشر شد. طبق دو اپیزود منتشر شده وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر 13 منتقد امتیاز تایید 54 درصد را بدست آورد. ملحق شدن دو نام بزرگ نیکول کیدمن و مورگان فریمن به سریال Special Ops: Lioness اتفاق بزرگی بود. هر دو نقش های کلیدی در دولت و عملیات را بازی می کنند که در موفقیت جو و کروز سهیم هستند، اگرچه هیچ کدام نقش مهمی در رویداد های قسمت اول ندارند. برای دانلود سریال Special Ops: Lioness 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. وابستگی آنها باید باعث ایجاد علاقه شود زیرا هر دو مجریانی هستند که باید قدرت قابل توجهی بر نقش هایی که انتخاب می کنند داشته باشند و ظاهراً چیزی در مورد این نمایش وجود داشت که با آنها صحبت می کرد.  کلی احساس می‌کند که بازیگری مناسب تری دارد و به او اجازه می دهد نسخه ای از شخصیت House of Cards خود را به تصویر بکشد و هر حرکتش را هدایت می کند. دانلود سریال Special Ops: Lioness به طرفداران سریال های مهیج و تریلر و همینطور بازیگرانی چون مورگان فریمن و نیکول کیدمن پیشنهاد میشه. همانطور که نمایش ادامه دارد، تمرکز بر دسیسه های سیاسی و روابط بین فردی برای همه شخصیت ها ممکن است یک مهلت مفید از این عمل بی درخشش باشد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • Ali
    1402-06-23 02:14:34
    لینک قسمت هشت خرابه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.