دانلود سریال
Average Joe متوسط جو

468 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 530
10
/
7
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Average Joe (متوسط جو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Average Joe (متوسط جو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Average Joe

فیلم Average Joe با الهام از زندگی خالق راب کالن، یک درام کمدی تیره و فشرده یک ساعته است که در منطقه "The Hill" در پیتسبورگ اتفاق می افتد. جو واشینگتن، لوله کش یقه آبی، متوجه می شود که پدرش که به تازگی درگذشته زندگی دوم مخفیانه ای داشته و درست قبل از مرگش میلیون ها دلار از افراد خطرناک دزدیده است. حالا آن مردم فکر می کنند که جو می داند این پول کجاست. یک رویارویی خونین و خشونت آمیز زنجیره ای از وقایع را آغاز می کند که جو و حلقه نزدیک خانواده و دوستانش را مجبور می کند از زندگی معمولی و پیش پا افتاده خود به مسابقه مرگ یا زندگی با زمان برای یافتن حقیقت و میلیون ها نفر بروند.

 

عوامل ساخت سریال Average Joe

سریال Average Joe یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی تاریک محصول کشور آمریکا است که توسط راب کالن ساخته شده است. در 26 ژوئن 2023 در BET+ برای اولین بار پخش شد. در این سریال بازیگرانی چون دیون کول در نقش جو واشنگتن، تامی تاونسند در نقش آنجلا واشنگتن، مالکوم بارت در نقش لئون مونتگومری و سینتیا مک ویلیامز در نقش کتی مونتگومری به ایفا نقش می پردازند. سریال Average Joe توسط سرویس استریم BET+ در 7 فوریه 2022 انتخاب شد. در سپتامبر 2022، اعلام شد که اریک دین سیتون قسمت اول را کارگردانی خواهد کرد. این سریال در تاریخ 26 ژوئن 2023 برای اولین بار پخش شد. در آوریل 2022، دیون کول برای نقش اصلی انتخاب شد. بقیه بازیگران اصلی در 20 اکتبر 2022 معرفی شدند.

 

عملکرد سریال Average Joe 

در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۸ منتقد این سریال امتیاز تایید ۸۶ درصد رو بدست آورد. وب سایت ای ام دی بی به این سریال نمره ۷.۳ از ده رو داد. برای دانلود سریال Average Joe با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. باید بگویم که از کیفیت تولید و مهمتر از آن ارزش کمدی این نمایش بسیار شگفت زده شدم. این کمدی با لحن عناوین بسیار شناخته شده تری مانند، در فیلادلفیا همیشه آفتابی است، یا لیگ، طنین انداز می شود. دانلود سریال Average Joe 2023 به طرفدران کمدی دارک پیشنهاد میشه. من آن را معیار خوبی برای کیفیت محتوا می‌دانم، زیرا من که هیچ دید قبلی درباره نمایش نداشتم و یا خیلی شناخته شده ام، می توانستم آن را در عرض چند دقیقه پس از قرار گرفتن در معرضش به طور منحصر به فردی سرگرم کننده بدانم.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.