دانلود سریال
Behind Your Touch در پی لمس تو

1084 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 1635
10
/
7.3
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Behind Your Touch (در پی لمس تو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Behind Your Touch (در پی لمس تو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Behind Your Touch

بونگ یه بون به عنوان دامپزشک در روستای آرام و آزاد روستایی موجین کار می کند. او همچنین دارای یک قدرت فوق العاده روان سنجی است. هنگامی که او انتهای پشت یک شخص یا حیوان را لمس می کند، می تواند گذشته آنها را ببیند. او فردی خونگرم و مداخله گر است.  در حالی که او در حال آزمایش است که قدرت هایش تا کجا می تواند پیش برود، با کارآگاه مون جانگ یول درگیر می شود. مون جانگ یول یک کارآگاه معروف در تیم تحقیقات جنایات خشونت آمیز در سئول بود، اما او را به ایستگاه پلیس کوچک در موجین تنزل دادند.  او در تلاش است تا به اداره پلیس در سئول بازگردد. برای به دست آوردن انتقال خود، او از قدرت فوق العاده روان سنجی ویژه بونگ یه بون استفاده می کند. آنها با هم روی پرونده های کوچک در موجین کار می کنند، اما یک پرونده قتل زنجیره ای ناگهان اتفاق می افتد. در همین حال، کیم سان وو که به طور ناگهانی در موجین ظاهر شد، به صورت نیمه وقت در یک فروشگاه رفاه در روستا کار می کند.  او لبخندی ساده لوحانه و لطیف دارد، در حالی که با دیگران با مهربانی رفتار می کند. اما معلوم نیست چی در سرش میگذره.

 

عوامل ساخت سریال کره ای Behind Your Touch

سریال در پی لمس تو (به کره ای: 힙하게) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی است. در سریال Behind Your Touch بازیگرانی چون هان جی مین، لی مین کی، و سوهو یکی از اعضای گروه معروف کیپاپ اکسو به ایفای نقش می پردازند. این سریال درباره یک دامپزشک با قدرت های روان سنجی و یک کارآگاه خون گرم است که در حین حل پرونده های جنایی جزئی در شهر کوچکی در موجین، چونگ چئونگ-دو، عاشق یکدیگر می شوند. هان جی مین در نقش بونگ یه بون، دامپزشکی با قدرت روان سنجی، لی مین کی در نقش مون جانگ یول یک کارآگاه خون گرم و سوهو عضو گروه exo در نقش کیم سون وو: کارگر مرموز فروشگاه رفاه، جو مین کیونگ در نقش بائه اوک هی هنرنمایی می کنند. فیلمبرداری سریال Behind Your Touch در 20 فوریه 2023 به پایان رسید.

 

عملکرد سریال Behind Your Touch 2023

قسمت اول این سریال کره ای در تاریخ 12 اوت 2023 در JTBC پخش شد و هر شنبه و یکشنبه ساعت 22:30 (به وقت سئول) پخش می شود. همچنین برای پخش در Netflix در مناطق انتخاب شده در دسترس است. ما همیشه در سریال های کره ای می بینیم که شخصیت های مرد به دلیل سوء تفاهم های جزئی مورد ضرب و شتم قرار می گیرند. دانلود سریال Behind Your Touch به طرفداران کیدراما های ژانر معمایی و گروه اکسو و سوهو پیشنهاد میشه. آنچه بد بود این بود که هوی وقتی یک مستاجر کوتاه مدت آورد، به سر برادرش ضربه زد، بی ادبانه و ناخواسته بود. به هر حال، آیا نویسنده سریال از نویسنده سریال کره ای 25/21 کینه ای دارد، زیرا او آن سریال را مدام مطرح می کند و بسیار جالب است. بینندگان بر این باور بودند که همه بازیگران عالی هستند اما هان جی مین با آنها مطابقت ندارد. برای دانلود سریال Behind Your Touch با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت Mydramalist سریال Behind Your Touch نمره ۷.۹ از ده رو بدست آورده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.