دانلود سریال
The Chosen One برگزیده

771 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1574
10
/
5.7
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Chosen One (برگزیده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The Chosen One (برگزیده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال The Chosen One 2023

جودی، پسر دوازده ساله ای در باخا کالیفرنیا، ناگهان متوجه می شود که قدرت هایی شبیه به عیسی دارد: او می تواند آب را به شراب تبدیل کند، فلج ها را درمان کند و شاید حتی مرده ها را زنده کند!  در حالی که رهبران انجیلی و یاکوی در شهر سعی می کنند او را وادار کنند تا از قدرت خود برای نجات بشریت استفاده کند، تنها کاری که جودی می خواهد انجام دهد این است که دختری را که دوست دارد تحت تأثیر قرار دهد و در مقابل قلدرهای او بایستد. همانطور که جودی در تلاش است و در نهایت با سرنوشت خود کنار می آید...

 

عوامل ساخت سریال The Chosen One

سریال برگزیده (به اسپانیایی: El Elegido) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر فانتزی، درام و ماجراجویی محصول اسپانیا است. سریال The Chosen One بر اساس مجموعه کتاب های کمیک American Jesus توسط مارک میلار و پیتر گراس ساخته شده است و پسری را دنبال می کند که متوجه می شود توانایی های عیسی مسیح را دارد و قرار است با دجال مقابله کند. برخلاف منبع اصلی، نمایش در مکزیک به جای ایالات متحده اتفاق می افتد. این سریال که توسط اورادو و لئوپولدو گوت و خورخه دورانتس ساخته شده است و دو نفر قبلی به عنوان مجریان برنامه حضور دارند، گروهی از بازیگران با بازی بابی لونو، دیانا آگرون، لیلیت آملی سیوردیا مجیا، خوان فرناندو گونزالس آنگوامیا، خورخه‌آلبرو آلبرو، خورخه ژاویر حضور دارند. سریال The Chosen One در تاریخ 16 آگوست 2023 توسط نتفلیکس منتشر شد. قرار بود فیلمبرداری اصلی سریال The Chosen One در بهار 2020 شروع شود، اما به دلیل همه‌گیری COVID-19 به تعویق افتاد. فیلمبرداری در نهایت در 25 آوریل 2022 در باخا کالیفرنیا در مکزیک آغاز شد. در 16 ژوئن 2022، یک تصادف ون در خارج از مجموعه اتفاق افتاد که منجر به کشته شدن دو نفر از بازیگران و مجروح شدن شش نفر از خدمه نمایش شد، در نتیجه راننده جدیدی که با سرعت بالا حرکت می کرد و اکثر مسافران کمربند ایمنی نبسته بودند. علاوه بر این، یک نویسنده در برنامه، ریک زازوتا، در یک پست فیس بوک ادعا کرده بود که سایر بازیگران قبل از حادثه نگرانی خود را در مورد "مسائل لجستیکی و حمل و نقل" ابراز کرده بودند.

 

عملکرد سریال The Chosen One 2023

نتفلیکس هر شش قسمت سریال The Chosen One را در 16 آگوست 2023 در سراسر جهان پخش کرد. در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز این سریال امتیاز تایید ۸۶ درصد را دریافت کرد. برای دانلود سریال The Chosen One 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در مجموع قسمت اول یادآور فیلم کلاسیک Stand By Me است، اگرچه محیط باجا و حال و هوای صحرا به سریال The Chosen One یک حال و هوای متمایز می بخشد. هم فیلمبرداری و هم بازیگران جوان عالی هستند و بعد از اپیزود دو مفرح و پرحادثه، که در آن جودی و دوستانش سعی می کنند از شهرت جدید خود - با انجام ترفندهای جادویی - کمی پول به دست آورند - مشخص است که ما به عمق بیشتری دست پیدا کرده ایم. چیزهای تاریک تر و احتمالاً عجیب تر. دانلود سریال The Chosen One به طرفداران ژانر فانتری درام با رگه هایی از مذهب پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.