دانلود سریال
Ahsoka آسوکا

1127 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 83528
10
/
7.7
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Ahsoka (آسوکا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Ahsoka (آسوکا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Ahsoka 2023

آسوکا قصد دارد دریاسالار بزرگ ترون، شخصیت شرور جنگ ستارگان را ردیابی کند.  در واقع، آسوکا تنها ادامه داستان تانو نیست، بلکه دنباله مستقیمی بر مجموعه انیمیشنی در دنیای جنگ ستارگان است...

 

عوامل ساخت سریال آسوکا 2023

سریال Ahsoka یک مینی سریال تلویزیونی محصول کشور آمریکا است که توسط دیو فیلونی برای دیزنی پلاس ساخته و نوشته شده است. این سریال بخشی از فرنچایز جنگ ستارگان و یک اسپین آف از مجموعه The Mandalorian است که در همان بازه زمانی آن سریال و سایر اسپین آف های به هم پیوسته آن پس از وقایع Return of the Jedi (1983) اتفاق می افتد. به عنوان ادامه مجموعه انیمیشن جنگ ستارگان شورشیان.  این سریال داستان آسوکا تانو را دنبال می کند که در حال بررسی یک تهدید در حال ظهور برای کهکشان پس از سقوط امپراتوری است. روزاریو داوسون در نقش آسوکا تانو ایفای نقش می‌کند و نقش خود را از ماندالوریان بازی می‌کند. این شخصیت برای سریال انیمیشنی جنگ ستارگان: جنگ های کلون (با صداپیشگی اشلی اکستاین) ساخته شد و اولین حضور خود را در اکشن زنده در فصل دوم The Mandalorian انجام داد. یک سریال اسپین آف با تمرکز بر این شخصیت در دسامبر 2020 اعلام شد که داوسون دوباره نقش او را بازی کرد و فیلونی پس از ساختن این شخصیت به عنوان نویسنده شروع شد. فیلمبرداری سریال Ahsoka در اوایل ماه مه 2022 آغاز شد و چندین شخصیت از Rebels ظاهر شدند. در آپریل 2023، بازیگران دیگری فاش شد که توسط لارس میکلسن در نقش Rebels خود یعنی Grand Admiral Thrawn برجسته شد و تایید شد که سریال ادامه داستان در Rebels است. ناتاشا لیو بوردیزو در نقش سابین رن: جنگجوی ماندالوریایی و هنرمند گرافیتی، ترک آکادمی امپراتوری، شکارچی فضل سابق، و شاگرد سابق آهسوکا با دانش تخصصی در مورد سلاح ها و مواد منفجره است. مری الیزابت وینستد در نقش هرا سندولا: یک ژنرال Twi'lek New Republic که خلبان Ghost است.

 

عملکرد سریال Ahsoka 2023

سریال Ahsoka شامل هشت قسمت است در 22 اوت 2023 در دیزنی + به نمایش درآمد. قسمت های بعدی هر هفته سه‌شنبه‌ها در آن زمان منتشر می شوند و این سریال قرار است در 3 اکتبر 2023 به پایان برسد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes سریال Ahsok امتیاز تایید 93 درصدی بر اساس 64 نقد، با میانگین نمره 7.45/10 دارد. برای دانلود سریال Ahsoka با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. انجمن منتقدان این وب سایت در مورد سریال Ahsoka نوشتند: «تماشای سریال آهسوکا که به دلیل بازی قوی روزاریو داوسون در نقش اصلی و داستان محکمی که عناصر جدید و قدیمی حماسه جنگ ستارگان را متعادل می کند، برای طرفداران این فرنچایز ضروری است.» دانلود سریال Ahsoka به همه طرفداران جنگ ستارگات پیشنهاد میشه. متاکریتیک، امتیاز 69 از 100 را بر اساس نظر 22 منتقد به این سریال اختصاص داده است که نشان دهنده "بررسی های عموماً مطلوب" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.