دانلود سریال
Destined with You مقدر شده با تو

1394 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2092
10
/
7.7
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Destined with You (مقدر شده با تو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Destined with You (مقدر شده با تو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Destined With You

لی هونگ جو (جو بو آه) پایین ترین درجه (سطح 9) کارمند دولتی است. او همیشه بهترین کار خود را در محل کار انجام می دهد، حتی اگر از شکایات مدنی زیادی رنج می برد.  در زندگی شخصی اش به تنهایی عادت کرده است. یک روز، او به طور اتفاقی صاحب یک صندوق چوبی قدیمی و برداشتن نفرین از جانگ شین یو (رو وون) می شود. جانگ شین یو وکیلی باهوش و خوش قیافه است. او معمولا هر جا که می رود در کانون توجه قرار می گیرد، اما از یک بیماری غیر قابل توضیح رنج می برد. وضعیت او به تدریج بدتر می شود. او ناامید است تا نفرینی را که نسل هاست بر خانواده‌اش جاری شده، زندگی کند.  جانگ شین یو از لی هونگ جو که صاحب صندوق چوبی قدیمی است کمک می گیرد.

 

عوامل ساخت سریال Destined With You

سریال سرنوشت با تو (به کره ای: 이 연애는 불가항력) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی با بازی جو بوآه، روون، ها جون و یورا است. در 23 اوت 2023 در JTBC پخش شد و هر چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 22:30 (به وقت سئول) پخش می شود. همچنین برای پخش در Netflix در مناطق انتخاب شده در دسترس خواهد بود. سریال Destined With You داستان عاشقانه ای مقاومت ناپذیر بین لی هونگ جو (جو بوآه) و جانگ شین یو (رووون) را روایت می کند که داستان آن حول کتاب ممنوعه ای می چرخد ​​که 300 سال پیش کاملاً مهر و موم شده بود و فرود آمد. هونگ جو پس از به دست آوردن آن با شین یو به دلیل نفرین ناشی از کتاب قربانی کتاب ممنوعه شد. جو بوآه در نقش لی هونگ جو، یک کارمند دولتی سطح نهم بخش سبزه در تالار شهر اونجو، روون در نقش جانگ شین یو یک وکیل درست حسابی، ها جون در نقش کوون جائه کیونگ، دستیار تالار شهر اونجو که هونگ جو او را دوست دارد و یورا در نقش یون نایون، دوست دختر شین یو به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد سریال کره ای سرنوشت با تو 2023

در 17 ژانویه 2023، نتفلیکس اولین کلیپ از کاپل سریال Rowoon و Jo Bo-ah را منتشر کرد. برای دانلود سریال Destined With You 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. قسمت اول این سریال 16 قسمتی در تاریخ 23 اگوست از شبکه JTBC منتشر شد و تا 12 اکتبر 2023 ادامه پیدا خواهد کرد. خط داستان جذاب است. سریال کره ای Destined With You، سرگرم کننده و جذاب است.  هر دو لید نقش خود را فوق العاده خوب انجام می دهند و همچنین نقش دوم مرد نیز خوب است. دانلود سریال Destined With You به طرفداران کی دراما و بازیگر Rowoon پیشنهاد میشه. این سریال کره ای در وب سایت Mydramalist نمره 8.3 از ده را بدست آورد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-03 22:21:59
    قسمت ۱۵ و ۱۶ زبونش اسپانیایی و هندیه چراا؟؟
    • 1402-11-03 22:21:58
      داخل پلیرتون زبان اورجینال رو انتخاب کنید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.