دانلود سریال
The Horror of Dolores Roach دولورس روچ شرور

579 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4889
10
/
7.1
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Horror of Dolores Roach (دولورس روچ شرور) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The Horror of Dolores Roach (دولورس روچ شرور) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال The Horror of Dolores Roach 2023

هنگامی که دولورس روچ پس از یک حکم زندان ناعادلانه آزاد می شود، با یک دوست قدیمی که به او اجازه می دهد به عنوان یک ماساژور کار کند، دوباره همراه می شود. هنگامی که وعده ثبات تازه یافته او تهدید می شود، دولورس برای زنده ماندن به کار های افراطی تکان دهنده سوق داده می شود...

 

عوامل ساخت سریال The Horror of Dolores Roach

سریال دولورس روچ شرور (به انگلیسی: The Horror of Dolores Roach) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی سیاه و ترسناک محصول کشور آمریکا است که جاستینا ماچادو در نقش اصلی آن بازی می کند. این سریال بر اساس نمایشنامه یک زن خارج از برادوی Empanada Loca و پادکستی به همین نام ساخته شده توسط آرون مارک است. این سریال در 7 جولای 2023 در Prime Video منتشر شد. دلورس پس از یک حکم ناعادلانه 16 ساله آزاد می شود. او با یک دوست قدیمی، لوئیس، که به او اجازه می دهد زندگی خود را به عنوان یک ماساژ در زیرزمین تحت فروشگاه empanada خود به کار می برد. هنگامی که وعده ثبات جدید او تهدید می شود، او باید به شدت برای زنده ماندن تلاش کند. در تاریخ 6 ماه مه سال 2020، گزارش شده است که تلویزیون بلوم خانه تطبیق وحشت Dolores Roach، یک پادکست رسانه Gimlet، به عنوان یک سری درام در توسعه برای استودیو های آمازون، اقتباس شده است. Dara Resnik ShowRunner، کار در کنار مارک آرون، خالق پادکست، که این مجموعه را از اسکریپت خود تطبیق می دهد. این مجموعه 8 قسمتی توسط مارک، رسنیک، روبین-وگا، جیسون بلوم، کریس مک کامبر، جرمی گلد، جاستین مک گلدریک، داون اوستروف، میمی اودانل، گلوریا کالدرون کلت، و رکسان داوسون تهیه شده است. در 3 فوریه 2022، گزارش شد که در این سریال جاستینا ماچادو، آلخاندرو هرناندز، کیتا آپدایک و کی تاد فریمن نقش آفرینی خواهند کرد.

 

عملکرد سریال دولورس روچ شرور 2023

سه قسمت اول این سریال در 15 ژوئن 2023 در جشنواره فیلم ترایبکا به عنوان بخشی از مجموعه تلویزیونی جشنواره آن به نمایش درآمد. این سریال در 7 ژوئیه 2023 به صورت ویدیوی اصلی منتشر شد. برای دانلود سریال The Horror of Dolores Roach 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. سریال دولورس روچ شرور به طور کلی نقدهای مثبتی دریافت کرد و عملکرد ماچادو به طور گسترده مورد تحسین قرار گرفت. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز، فصل اول سریال ۷۹ درصد امتیاز تایید از منتقدان را به خود اختصاص داد، جوئل گلبی، که برای گاردین می نویسد، آن را "درام بسیار سرگرم کننده" نامید و لحن و اصالت سریال را ستود. دانلود سریال The Horror of Dolores Roach 2023 به طرفداران ژانر کمدی سیاه پیشنهاد می شود. همچنین نقد مثبتی ارائه کرد و اظهار داشت: "ترکیب درست عشق، خیانت، قتل، و آدمخواری با تفسیری در مورد حبس دسته جمعی، اصیل سازی و طبقه گرایی امولسیون می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.