دانلود سریال
Twinkling Watermelon توینکلینگ واترملون

1520 تعداد بازدید
User 4
10
/
8.75
AnimeList Rating
User 3622
10
/
9
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Sparkling Watermelon بدون سانسور به صورت کامل با ترجمه و زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Sparkling Watermelon بدون سانسور به صورت کامل با ترجمه و زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Sparkling Watermelon

سریال هندوانه چشمک زن داستان پسری با استعداد ذاتی در موسیقی را روایت می کند که به سال 1995 سفر می کند و به همراه پدر دوران کودکی خود به یک گروه می پیوندد و با جوانان مشکوکی که در آنجا ملاقات می کند گروهی به نام هندوانه شکر تشکیل می دهد و از طریق موسیقی با آنها ارتباط برقرار می کند...

 

عوامل ساخت سریال Sparkling Watermelon 2023

سریال Sparkling Watermelon (به کره ای: 반짝이는 워터멜론) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی سون جونگ هیون و با بازی ریون، چوی هیون ووک، سئول این آه و شین یون سو است. در تاریخ 25 سپتامبر 2023 در شبکه tvN پخش شد و هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 20:50 (به وقت سئول) پخش می شود. همچنین برای پخش در Viki و Viu در مناطق انتخاب شده در دسترس است. ریون در نقش ها یون گیول و جونگ هیون جون در نقش یون گیول جوان هنرنمایی می کند که تنها فرد شنوا در خانواده ناشنوایان است. چوی هیون ووک در نقش ها یی چان و چوی وون یانگ در نقش یی چان 46 ساله مرد خون گرمی که انگار از یک کارتون شاد بیرون پریده است. سئول این آه در نقش چوی سه کیونگ و لی سو یون در نقش چوی سه کیونگ 46 ساله الهه ویولن سل دبیرستان هنر سئوون. در تاریخ 5 سپتامبر 2023، شرکت سازنده Pan Entertainment اعلام کرد که قرارداد تولید و عرضه را با Studio Dragon برای سریال Twinkling Watermelon به ارزش 15.6 میلیارد وون امضا کرده است.

 

عملکرد سریال کره ای Sparkling Watermelon

سریال کره ای Sparkling Watermelon از ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۳ شروع به پخش کرد و انتظار میره تا تاریخ چهاردهم نوامبر در قالب ۱۶ قسمت منتشر بشه. برای دانلود سریال Sparkling Watermelon با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. سه قسمت ابتدایی سریال نظرات فوق العاده مثبتی دریافت کرده که بینندگان تنها نقصش را سردرگمی در مورد روابط شخصیت ها باهم اعلام کردند که در اپیزود های آینده مشخص تر خواهد شد. در وبسایت Mydramalist این سریال نمره خوب ۸.۲ از ده را دریافت کرده است. مخاطبین از عملکرد عالی چوی هیون ووک تعریف کرده و اون رو ستاره در حال پیشرفت خطاب کردند. دانلود سریال Sparkling Watermelon به طرفداران کیدراما های بیوگرافی و مدرسه ای پیشنهاد میشه. چوی هیون ووک برای بازی در سریال weak hero class به شهرت رسید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.