دانلود سریال
Strong Girl Nam-soon زن قوی نام سون

1232 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1801
10
/
6.6
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Strong Girl Nam-soon بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Strong Girl Nam-soon بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Strong Girl Nam Soon 2023

گنگ نام سون (لی یو می) در کودکی در مغولستان ناپدید شد. او در بزرگسالی برای جستجوی پدر و مادرش به کره جنوبی سفر می کند. او هوانگ گئوم جو (کیم جونگ یون) و مادربزرگش گیل جونگ گان (کیم هه سوک) را در منطقه گانگنام ملاقات می کند. سرانجام، نام سون، مادر و مادربزرگش درگیر یک پرونده مواد مخدر می شوند که کارآگاه گانگ هی سیک (اونگ سونگ وو) در حال بررسی آن است...

 

عوامل ساخت سریال Strong Girl Nam Soon

سریال دختر قوی نام سون (به کره ای: 힘쎈여자 강남순) یک سریال تلویزیونی در حال پخش محصول کشور کره جنوبی است که در آن لی یومی در نقش اصلی به همراه کیم جونگ یون، کیم هه سوک، اونگ سونگ وو و بیون وو در نقش اصلی بازی می کند. این سریال به‌عنوان اسپین آف سریال 2017 Strong Girl Bong-soon عمل می کند.  اولین بار در JTBC در 7 اکتبر 2023، هر شنبه و یکشنبه در ساعت 22:30 (به وقت سئول) پخش شد. همچنین برای پخش در Netflix در مناطق انتخاب شده در دسترس است. لی یو می در نقش گنگ نام سون، دختر عموی ششم دو بونگ سون است. او مانند دختر عمویش با قدرتی مافوق بشری متولد می شود که از مادر و مادربزرگش به ارث برده است. کیم جونگ یون در نقش هوانگ گئوم جو، مادر گنگ نام سون که مدیر عامل شرکت رهنی گانگنام "گلد بلو" است. او مانند دخترش با قدرتی مافوق بشری به دنیا می آید. کیم هه سوک در نقش گیل جونگ گان، مادربزرگ گنگ نام سون و مادر هوانگ گئوم جو.

 

عملکرد سریال زن قوی نام سون 2023

قسمت اول سریال Strong Girl Nam Soon در تاریخ هفده اکتبر از شبکه JTBC منتشر شد. برای دانلود سریال Strong Girl Nam Soon با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این سریال برای شونزده قسمت برنامه ریزی شده است و قرار است پخش آن تا بیست و ششم نوامبر ۲۰۲۳ ادامه داشته باشد. دانلود سریال Strong Girl Nam Soon 2023 به طرفداران فصل اول سریال Strong Girl Bong-soon پیشنهاد میشه. این سریال پس از تماشای دو قسمت از فصل 2 دختر قوی، ای کاش این مفهوم دختر قوی را انتخاب نمی کردند و به شهرت فصل 1 تکیه نمی کردند. فصل اول سریال به دلیل کارگردانی درخشان، بازیگران و طرح هیجان انگیز فیلم هیجان انگیز رامکام بسیار به یاد ماندنی بود. فصل 2 فاقد عمق است و خط داستانی جذابی ندارد. من از این که چگونه هر دو فصل توسط یک نویسنده فیلمنامه نوشته شده است اما طعم کاملاً متفاوتی دارند گیج شدم.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-10-12 20:08:26
    از قسمت 2 به بعد زبانش کره ای نیست انگیسی میشه لطفا حد عقل بنویسید این موضوع رو
    • 1402-10-12 20:08:25
      داخل پلیرتون باید زبان کره ای رو انتخاب کنید
  • 1402-10-12 17:42:31
    واقعاً که فیلم کره ای ولی اینجا با زبان انگلیسی و اسپانیایی قرار دادید بدون زبان اصلی 😡😡😡😡😡😡🤮🤮
    • 1402-10-12 17:42:30
      داخل قسمت زبان پلیرتون میتونید زبان اصلی رو انتخاب کنید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.