دانلود سریال
Fellow Travelers همسفران

1974 تعداد بازدید
User 2
10
/
9.5
AnimeList Rating
User 7160
10
/
8.1
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Fellow Travelers با زیرنویس فارسی (همسفران)
دانلود سریال Fellow Travelers با زیرنویس فارسی (همسفران)

خلاصه سریال Fellow Travelers 2023

هاوکینز فولر (بومر) و تیموتی لافلین (بیلی) پس از یک رویارویی تصادفی در واشنگتن دی سی در دهه 1950، عاشقانه ای متزلزل را آغاز می کنند که دربرگیرنده «تظاهرات جنگ ویتنام در دهه 1960، لذت گرایی دیسکوی ناشی از مواد مخدر در دهه 1970 و بحران ایدز است.  در دهه 1980، در حالی که با موانعی در دنیا و خود مواجه بودند».

 

عوامل ساخت سریال Fellow Travelers 2023

سریال همسفران (به انگلیسی: Fellow Travelers) یک مینی سریال تلویزیونی، مهیج و سیاسی، عاشقانه، تاریخی محصول کشور آمریکا است که بر اساس رمانی تخیلی به همین نام نوشته توماس مالون در سال 2007 ساخته شده است. این فیلم با بازی مت بومر و جاناتان بیلی به داستان عاشقانه چند دهه ای بین دو مرد می پردازد که برای اولین بار در طول اوج مک کارتیسم در دهه 1950 با یکدیگر آشنا می شوند. این سریال در 27 اکتبر 2023 در Showtime پخش شد. در این سریال بازیگرانی چون مت بومر در نقش هاوکینز فولر، جاناتان بیلی در نقش تیم لافلین، جلانی آلادین در نقش مارکوس هوکس و لینوس روچ در نقش سناتور وسلی اسمیت هنرنمایی می کنند. یک اقتباس تلویزیونی از کار مالون به عنوان یک محصول مشترک از Fremantle برای Showtime از اکتبر 2021 در حال توسعه بود. Showtime به طور رسمی در آوریل 2022 این سریال را با فیلمنامه نویسی شده توسط ران نیسوانر که به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت می کند، روشن کرد. دیگر تهیه کنندگان اجرایی عبارتند از دانیل میناهان، که کارگردانی دو قسمت اول را بر عهده دارد. در کنار اعلام چراغ سبز در آوریل 2022، مت بومر به عنوان تهیه کننده اجرایی سریال و ایفای نقش در نقش هاوکینز فولر اعلام شد. آلیسون ویلیامز در ماه ژوئن در نقش لوسی اسمیت به بازیگران پیوست. در ماه جولای اعلام شد که جاناتان بیلی در کنار بومر در نقش تیم لافلین بازی خواهد کرد. فیلمبرداری اصلی در 27 ژوئیه 2022 در تورنتو آغاز شد و در 9 دسامبر 2022 به پایان رسید.

 

عملکرد سریال همسفران 2023

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، سریال Fellow Travelers موفق به دریافت امتیاز تایید 90 درصد بر اساس 29 نقد، با میانگین نمره 7.30 از 10 شد. در انجمن این وب سایت آمده است: «یک عاشقانه عجیب و غریب با وسعت و عمق کامل یک حماسه، همسفران ویترینی متحرک برای شیمی روی صفحه نمایش جذاب مت بومر و جاناتان بیلی است.» در متاکریتیک، این سریال امتیاز 75 از 100 را بر اساس 23 نقد گرفته که نشان دهنده "بررسی های عموما مطلوب" است. این سریال بر اساس رمان تخیلی سال 2007 به همین نام نوشته توماس مالون، "همسفران" مسیرهای کارکنان سیاسی هاوکینز فولر و تیم لافلین را دنبال می کند که مسیرهای آنها در اوج ترس از اسطوخودوس در دهه 1950 به هم نزدیک می شود. علیرغم تهدید همیشگی مبنی بر گرفتار شدن، عشق شدید آنها به یکدیگر تنها در دهه های پرآشوب بعدی تشدید می شود. عاشقانه های بی ثبات آن ها دربرگیرنده اعتراضات جنگ ویتنام در دهه 1960، لذت طلبی دیسکوی ناشی از مواد مخدر در دهه 1970 و بحران ایدز در دهه 1980 است، زیرا آنها با موانعی در جهان و در خود روبرو هستند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.