دانلود سریال
Perfect Marriage Revenge انتقام ازدواج عالی

1104 تعداد بازدید
User 2
10
/
9
AnimeList Rating
User 936
10
/
8.1
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Perfect Marriage Revenge (انتقام ازدواج عالی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Perfect Marriage Revenge (انتقام ازدواج عالی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Perfect Marriage Revenge 2023

هان یی جو (جونگ یو مین) نقاش است. او توسط هان جین وونگ و لی جونگ هی (لی مین یانگ) پذیرفته شد. پدرش گروه مالی Hanwool را اداره می کند. با این حال، هان یی جو مورد علاقه والدین یا خواهر کوچکترش هان یو را (جین جی هی) نبود. او همیشه از خانواده اش جدا بود. اکنون هان یی جو با جونگ سه هیوک ازدواج کرده است. او متوجه می شود که شوهرش جونگ سه هیوک خواهرش هان یو-را را دوست دارد و نه او را.  در همان روز هان یی جو تصادف می کند و می میرد. وقتی هان یی جو از خواب بیدار می شود، خودش را در زمان نامزدی جونگ سه هیوک می بیند. او برای تغییر سرنوشت و انتقام گرفتن از خانواده اش، نامزدی خود را با جونگ سه هیوک قطع می کند...

 

عوامل ساخت سریال کره ای Perfect Marriage Revenge

سریال انتقام ازدواج عالی (کره ای: 완벽한결혼의정석) یک سریال تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی است. در این سریال بازیگرانی چون سونگ هون، جونگ یو مین، جین جی هی، کانگ شین هیو و اوه سونگ یون به ایفای نقش پرداخته اند. این سریال بر اساس یک رمان اینترنتی به همین نام، ساخته شده است که به یک وبتون نیز تبدیل شده است. در 28 اکتبر 2023 پخش شد و هر شنبه و یکشنبه ساعت 21:50 (به وقت سئول) از شبکه MBN پخش شد. این سریال داستان هان یی جو (جونگ یو مین) را روایت می کند که به دنبال انتقام از شوهرش و خانواده اش، قرارداد ازدواج می بندد. در سریال Perfect Marriage Revenge سونگ هون در نقش سئو دو-گوک، جونگ یو مین در نقش هان یی جو، جین جی هی در نقش هان یو را، کانگ شین هیو در نقش سئو جونگ ووک و اوه سونگ یون در نقش یو سه هیوک هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال انتقام ازدواج عالی 2023

اقتباس عالی از وبتون. نسبتاً واقع بینانه! این یک درام فوق العاده سرگرم کننده است. هر قسمت هیجان انگیز است. بسیاری از سریال ها به سمت یک سوم دوم می لنگند، اما انتقام ازدواج عالی یک دقیقه هم تسلیم نمی شود. در حد قابل قبول نگه می دارد. نفاق جامعه آشکار می شود. نحوه برخورد افراد مختلف با خیانت موضوع دیگری است که به طور جدی به آن پرداخته می شود. برای دانلود سریال Perfect Marriage Revenge 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. بازیگران خوب انتخاب شده اند و بسیار خوب بازی می کنند. موسیقی متن لذت بخش و موثر است. گیرا و خیلی نزدیک به واقعیت. فیلمنامه، اجرا، همه چیز در مورد این نمایش شما را شگفت زده خواهد کرد. باید اعتراف کنم که انتخاب بازیگران برای درام و شیمی بین بازیگران در اینجا خیلی خوب است. دانلود سریال کره ای Perfect Marriage Revenge به طرفداران این ژانر و وبتون پیشنهاد میشه. قطعا همان چیزی است که من نیاز داشتم یک درام انتقامی با عاشقانه های شیرین.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-09 18:57:20
    می شه زیرنویس رو چک کنید. سرور دان شده
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.