دانلود سریال
Orphan Black: Echoes یتیم سیاه: پژواک

842 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 908
10
/
6.4
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Orphan Black: Echoes (یتیم سیاه: پژواک) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Orphan Black: Echoes (یتیم سیاه: پژواک) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال یتیم سیاه: پژواک

پس از ربوده شدن چارلی، لوسی با انتخاب سختی روبرو می شود، کیرا و النور در نهایت ارتباط بین 12 فایل غیرقابل شناسایی و نقشه بزرگتر داروس را کشف می کنند، اما ممکن است برای متوقف کردن او خیلی دیر شده باشد.

 

عوامل ساخت سریال Orphan Black: Echoes 2023

سریال Orphan Black: Echoes یک مجموعه تلویزیونی در ژانر علمی تخیلی و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا است که توسط آنا فیشکو بر اساس سریال اصلی ساخته شده توسط جان فاوست و گریم منسون ساخته شده است. این سریال با بازی کریستن ریتر و در سال 2052 در همان دنیای یتیم سیاه می‌گذرد. همه 10 قسمت فصل اول در 3 نوامبر 2023 در استرالیا در Stan به نمایش درآمدند. قرار است در سال 2024 در AMC، AMC+ و BBC America پخش شود. در مارس 2019، گزارش شد که مجموعه جدیدی که در دنیای Orphan Black اتفاق می‌افتد در مراحل اولیه توسعه در AMC قرار دارد و توسط Temple Street Productions تولید می شود. در فوریه 2022، اعلام شد که آنا فیشکو نویسنده سریال خواهد بود و این سریال داستان جدیدی را در همان دنیای یتیم سیاه دنبال خواهد کرد. در آوریل 2022، این سریال با نور سبز و با عنوان Orphan Black: Echoes انتخاب شد. در جولای 2022، کریستن ریتر برای نقش اصلی لوسی انتخاب شد و تایید شد که فصل اول شامل 10 قسمت خواهد بود.

 

عملکرد سریال Orphan Black: Echoes

قبل از اولین پخش آن در AMC در ایالات متحده، فصل اول به طور کامل در استرالیا در Stan منتشر شد. بازگشت به موقع با یک پیچ و تاب. داستان سرایی و درام خوب که بر پایه یتیم سیاه خارق العاده است. برای دانلود سریال Orphan Black: Echoes 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. چند معضل اخلاقی مناسب بررسی شده است و بازیگران زن اصلی درگیر هستند و نقش های خود را به خوبی بازی می کنند. برخی از بازیکنان بیت پارت - خوب - بازیکنان بیت پارت هستند. با این حال، همانطور که در سری های بعدی با Orphan Black دیدیم - شخصیت ها در زمانی که مناسب بود برای کشف پس زمینه شان در خط داستانی اصلی شکل گرفتند. بنابراین هنوز زمان برای لایه های اضافی وجود دارد. امیدوارم سریال تمدید شود و اسپین آف های دیگری در Orphan Black Universe وجود داشته باشد. با ورود به این سریال، با توجه به اینکه به هیچ وجه کادر جدید را نمی شناختم، انتظار نمایشی ضعیف تر از سریال اصلی را داشتم. دانلود سریال Orphan Black: Echoes 2023 به طرفداران ژانر علمی تخیلی و طرفداران قدیمی سری Orphan Black پیشنهاد میشه. با این حال، در یک شانس خوب، این سریال با نهایت دقت و دلسوزی برای نمایش اصلی ساخته شده است و در روایت خود تکرار اصلی است، اما داستانی کاملاً منحصر به فرد را روایت می کند. بدون اسپویل، پیش فرض Orphan Black: Echoes مانند ورژن اصلی است، اما با مفاهیمی بسیار متفاوت و گاه وحشتناک تر. در حالی که نسخه اصلی به هویت بر اساس تفاوت های محیطی می پردازد، این بر تفاوت در حافظه تمرکز دارد. داستان همچنان جذاب و هیجان انگیز است - هیچ طرفدار قدیمی Orphan Black از سرعت یا هیجان ها دلسرد نمی شود. این اسلحه مانند نسخه اصلی نیست، اما راه های جدیدی برای پمپاژ سریال با آدرنالین و فتنه ای که نیاز دارد پیدا می کند. شخصیت های جدید واقعاً دوست داشتنی هستند و توجه مخاطب را به خود جلب می کنند. حتی بدون ارتباط با منبع اصلی، اینجا چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.