دانلود سریال
Falling high school girl and Irresponsible teacher قبل از اینکه بمیری عاشقم شو

1152 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 93
10
/
8.2
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال ژاپنی Falling high school girl and Irresponsible teacher بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال ژاپنی Falling high school girl and Irresponsible teacher بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال قبل از اینکه بمیری عاشقم شو 2023

پس از اعتراف ناموفق به عشق اولش، دانش آموز دختر دبیرستانی، میکوتو اوچیای، به پریدن از سقف ساختمان مدرسه فکر می کند.  با این حال، افکار او با ورود جین هیبا، معلم فیزیک که به سست بودن و مضحکه دانش آموزان بودن معروف است، قطع می شود. به جای اینکه او را از خودکشی منصرف کند، درخواستی می کند - آیا قبل از مرگ با او وارد یک رابطه عاشقانه می شود؟ این دو با هم به تدریج به این فکر می کنند که چرا باید به زندگی ادامه دهند و چرا نباید یکدیگر را به طور جدی دوست داشته باشند...

 

عوامل ساخت سریال ژاپنی Falling high school girl and Irresponsible teacher

سریال Falling high school girl and Irresponsible teacher یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی، عاشقانه، جوان و درام محصول کشور ژاپن است. این سریال از روی مانگا Tsuiraku JK to Haijin Kyoshi توسط Sora اقتباس شده است. این سریال به کارگردانی تاکاهاشی ناتسوکی در قالب نه قسمت از شبکه MBS منتشر شد.

 

عملکرد سریال ژاپنی Tsuiraku JK to Haijin Kyoshi 2023

قسمت اول سریال Falling high school girl and Irresponsible teacher در تاریخ هفتم اوریل سال ۲۰۲۳ منتشر شد و طبق برنامه ریزی در تاریخ دوم جون پایان یافت. به این رابطه دانش آموز و معلم فرصت بدهید، زیرا این خیلی بیشتر از یک عاشقانه است. برای دانلود سریال Tsuiraku JK to Haijin Kyoshi 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این یک داستان عجیب دلگرم کننده از دو نفر است که در حال شفا هستند، در مورد یکدیگر یاد می گیرند، اما همچنین افکار، احساسات و ایده های خود را کشف می کنند. چیزی که واقعاً آن را خاص می کند این است که نوشته چقدر خودآگاه است. برای هر تلاش برای معاشقه و رفتار استالکر، صدایی هوشمندانه دریافت می کنیم. همه در بهترین طنز خشکی که من برای سال ها در درام ها دیده ام ارائه شده اند. صحنه های زیادی که به شما می دهد. پروانه ها در شکم شما به یک شوخی ختم می شوند و خیلی خوب کار می کند. من این احساس را دارم: ما می دانیم که اشتباه است، ما اعتماد داریم که مخاطب می داند اشتباه است، اما فقط تماشا کنید و از زیبایی آنها لذت ببرید. دانلود سریال Falling high school girl and Irresponsible teacher به طرفداران سریال های ژاپنی با همان وایب کدر و زرد عاشقانه همیشگی پیشنهاد میشه. همانطور که گفتم این درام چیزی فراتر از یک عاشقانه است.هر صحنه آغشته به موضوع سختی است -خودکشی. به شخصه فکر می کنم نوشتن پیرامون این موضوع استادانه انجام شده است. مسئله سنگین به قدری سبک ارائه شده است. طنز عجیب و غریب که برای کسی که در مقطعی از زندگی خود با افکار خودکشی دست و پنجه نرم می‌کرد، بسیاری از جوک‌ها درست به نظر می رسیدند. حتی یک بار هم فکر نکرده بودم که موضوع را جدی نمی گیرند یا فقط از آن برای ساختن استفاده می کنند. با این حال، اجراها همان چیزی بودند که درام را ساختند. هاشیموتو ریو به خوبی این ایده را به تصویر کشید که کسانی که درخشان‌ترین لبخند را می‌زنند غمگین‌ترین هستند - مهم نیست که هایبا جین چقدر خوشحال می شد، شما همیشه می‌توانید تردید، عدم اطمینان و احساس خوشبختی را حس کنید. تاکایشی آکاری توانست به نحوی معصومیت را با شخصیتی قوی ترکیب کند و شخصیتی منسجم به وجود آورد که اوچیای میکوتو بود. در وب سایت مای دراما لیست این سریال نمره خوب ۸.۲ از ده را بدست آورد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-10-12 16:16:52
    مرسییی بالاخره
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.