دانلود سریال
Beacon 23 بیکن 23

1314 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 4167
10
/
5.7
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Beacon 23 با کیفیت بالا بدون سانسور با زیرنویس فارسی - بیکن 23
دانلود سریال Beacon 23 با کیفیت بالا بدون سانسور با زیرنویس فارسی - بیکن 23

خلاصه سریال Beacon 23

سریال بیکن 23، داستان استر (هدی) و هالان (جیمز) را دنبال می کند، دو نفر که سرنوشتشان پس از اینکه در انتهای جهان شناخته شده در کنار هم به دام افتاده اند، درهم می رود. آستر به طور مرموزی راه خود را به سمت یک نگهبان فانوس دریایی تنها، در فانوس دریایی او در تاریک ترین فرورفتگی های فضا پیدا می کند. نبرد تنش آمیز اراده ها در حالی رخ می دهد که هالان شروع به این سؤال می کند که آیا آستر دوست است یا دشمن، زیرا توانایی او در پنهان کردن برنامه ها و انگیزه هایش می تواند او را به یک حریف قدرتمند تبدیل کند.

 

عوامل ساخت سریال Beacon 23

سریال Beacon 23 یک مجموعه تلویزیونی در ژانر علمی تخیلی، هیجان انگیز و روانشناختی محصول کشور آمریکا است که توسط زک پن بر اساس مجموعه داستان کوتاهی به همین نام اثر هیو هوی ساخته شده است. این سریال با بازی لنا هدی و استفان جیمز محصول مشترک اسپکتروم و رسانه قایق راکر است. اگرچه در اصل توسط Spectrum Originals و AMC Networks با نور سبز روشن شد، این سریال در 12 نوامبر 2023 در ایالات متحده در MGM+ پخش شد. در این سریال لنا هدی در نقش آستر کالیکس، استفان جیمز در نقش هالان کای نلسون، مارنی مک‌فیل در نقش کانادایی و دانیل مالیک در نقش فینچ هنرنمایی می کنند. توسعه اولیه این مجموعه در سال 2018 اعلام شد. در مارس 2021، لنا هدی به عنوان رهبر سریال نامگذاری شد. در سپتامبر 2021، استفان جیمز به عنوان همبازی این سریال نام گرفت. قبل از پخش اولیه سریال، اعلام شده بود که سریال برای فصل دوم پخش خواهد شد. همراه با اعلام تمدید برای فصل دوم، همچنین گزارش شد که فصل یک و دو به صورت پشت سر هم فیلم می شوند. در ابتدا قرار بود فیلمبرداری اصلی در سال 2021 در تورنتو آغاز شود. پس از یک سری تاخیر، سرانجام فیلمبرداری در 19 آوریل 2022 آغاز شد. اپیزود آزمایشی توسط دانیل پرسیوال کارگردانی شد. تولید فصل اول در نوامبر 2022 به پایان رسید، اما تولید سریال همزمان با فیلمبرداری فصل دوم ادامه داشت. در 2 ژوئیه 2023، نویسنده منبع اقتباس، هیو هوی، تایید کرد که دو فصل از سریال تلویزیونی فیلمبرداری شده است و در مرحله پس از تولید است.

 

عملکرد سریال بیکن 23

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، سریال Beacon 23 بر اساس 9 بررسی، امتیاز تایید 67٪ را با میانگین نمره 5.5 از 10 بدست آورد. برای دانلود سریال Beacon 23 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. چیز های وو-وو کیهانی وجود دارد، اما Beacon 23 واقعاً به جلوه های ویژه تماشایی بزرگ وابسته نیست. با این حال، طراحی ایستگاه Beacon چشمگیر است - و باتری نویسندگان و کارگردانان واقعاً از این فضای چشمگیر برای به حداکثر رساندن تأثیر نمایش استفاده می کنند. با این حال، یکی از مهم ترین جنبه ها صداپیشگی وید بوگرت اوبراین در نقش بارت است که ممکن است بهترین اجرای سریال باشد. دانلود سریال Beacon 23 به طرفداران ژانر علمی تخیلی و هیجان انگیز پیشنهاد می شود. مهمتر از همه، هوشمندانه نوشته شده است و با ارتباطات و افشاگری های شگفت انگیزش به سرمایه گذاری پاداش می دهد. به شدت برای طرفداران علمی تخیلی توصیه می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.