دانلود سریال
Korea-Khitan War جنگ گوریو خیتان

2342 تعداد بازدید
User 2
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 215
10
/
8.1
IMDB Rating
32
/
32
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای The Goryeo-Khitan War - جنگ گوریو خیتان با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای The Goryeo-Khitan War - جنگ گوریو خیتان با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال The Goryeo-Khitan War

این سریال داستان پادشاه هیئون جونگ گوریو (کیم دونگ جون) را روایت می کند که گوریو را تحت رهبری بردبار خود با رهبری جنگ علیه خیتان ها به سوی پیروزی همراه با گنگ گام چان (چوی سو جونگ)، مربی سیاسی پادشاه و رهبری بردبارش متحد می کند.

 

عوامل ساخت سریال The Goryeo-Khitan War

سریال The Goryeo-Khitan War (کره ای: 고려 거란 전쟁) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی است که بر اساس رمان کره جنوبی 2018 جنگ گوریو-خیتان: باران شیرین در زمستان نوشته گیل سونگ سو ساخته شده است. اولین نمایش آن در KBS2 در 11 نوامبر 2023 بود و هر شنبه و یکشنبه در ساعت 21:25 (به وقت سئول) پخش می شود. همچنین برای پخش در Wavve در کره جنوبی، در Kocowa در قاره آمریکا و در Netflix در مناطق منتخب آسیا در دسترس است. در این سریال بازیگرانی چون کیم دونگ جون در نقش هیئون جونگ پادشاه گوریو، چوی سو جونگ در نقش گنگ گام چان، جی سونگ هیون در نقش یانگ گیو، لی وون جونگ در نقش کانگ چو و کیم جائه مین در نقش لی هیون وون هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال The Goryeo-Khitan War 2023

پوآ زیوی از NME به این سریال 5 از 5 ستاره داد و ادعا کرد که "این سریال تاریخی کره ای خوش نوشته شما را درگیر داستان خونین جنگ و بقا خواهد کرد." او تضاد بین کانگ چو و گنگ گام چان را که به ترتیب توسط لی وون جونگ و چوی سو جونگ بازی می کردند و اجرای "خوشحال کننده" بک سونگ هیون که در نقش موکجونگ، "یک پادشاه آشکارا همجنس گرا" ستایش کرد. برای دانلود سریال The Goryeo-Khitan War با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. وارثان او همچنین از این واقعیت استقبال کرد که نمایش زمان جنگ گوریو-خیتان را از طریق "جذابیت و سبک قدیمی ساژوک" به تصویر می کشد و اظهار داشت که "مثل زمان های مضطرب که از آن الهام گرفته شده است، جنگ کره و خیتان نیز هدفمند است و پویایی پیچیده بین فردی که زمان کمی برای تئاتر باقی می گذارد». من مشتاق درام های دوره ای هستم و به خصوص آنهایی که بر اساس شخصیت ها یا رویداد های تاریخی هستند. این نمایش توسط نهادهای فرهنگی دولت کره حمایت شده است، بنابراین همانطور که می توانید تصور کنید، حداقل از نظر صحنه و لباس کاملا واقعی خواهد بود. دانلود سریال The Goryeo-Khitan War 2023 به طرفداران درام های دوره ای تاریخی کره ای پیشنهاد می شود. آنها اظهار می کنند که تا حدودی از  نظر تاریخی دقیق است (در مقایسه با بسیاری از درام های دوره ای دیگر) اما هنوز هم برای اهداف نمایشی باید با کمی نمک همراه بود. من تا اینجای کار عاشق توسعه شخصیت و توسعه داستان هستم، اما واقعا روزهای اولیه است.  در مقایسه با My Dearest که همزمان پخش می شود، این درام واقعاً فقط برای علاقه مندان به تاریخ یا طرفداران درام دوره سخت، به ویژه درام های جنگی است. احساسات، ذوق و همدردی که My Dearest با داستان عاشقانه جاری در پس زمینه غم انگیز (حداقل تا کنون) برمی انگیزد را ندارد. برخی تفاوت های ظریف از روابط غیرمعمول وجود دارد (پسر - مادر و حالات همجنس گرا؛ همجنس گرا بودن هنوز در جامعه کره جنوبی به طور آشکار پذیرفته نشده است). بنابراین اگر این سبک مورد علاقه شما نیست، ممکن است بخواهید این را از دست بدهید. در آن روزها، ازدواج خواهر و برادرهای خون کامل (برای حفظ پاکی خون سلطنتی) کاملاً طبیعی بود، بنابراین زمان دیگری بود و هنجارهای اجتماعی متفاوت بود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.