دانلود سریال
My Demon شیطان من

2793 تعداد بازدید
User 6
10
/
7.83
AnimeList Rating
User 7306
10
/
7.7
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای My Demon (شیطان من) بدون سانسور با زیرنویس فارسی به صورت رایگان
دانلود سریال کره ای My Demon (شیطان من) بدون سانسور با زیرنویس فارسی به صورت رایگان

خلاصه سریال کره ای شیطان من 2023

این سریال داستان ازدواج قراردادی بین دو دو هی (کیم یو جونگ)، وارث شیطان صفت یک شرکت بزرگ، و جونگ گو وون (سونگ کانگ)، شیطانی که به طور موقت قدرت خود را از دست می دهد را به تصویر می کشد.  این از دست دادن لحظه ای برای آنها شادی زودگذر به ارمغان می آورد اما در نهایت به جهنم می انجامد.

 

عوامل ساخت سریال My Demon 2023

سریال شیطان من (کره ای: 마이 데몬) یک مجموعه تلویزیونی در حال پخش از کشور کره جنوبی با بازی کیم یو جونگ، سونگ کانگ، لی سانگ یی و کیم هه سوک است. سریال کره ای شیطان من اولین بار در 24 نوامبر 2023 در تلویزیون SBS پخش شد و هر جمعه و شنبه ساعت 22:00 (به وقت سئول) پخش می شود. همچنین برای پخش در Wavve در کره جنوبی و در Netflix در مناطق انتخاب شده در دسترس است. در سریال My Demon کیم یو جونگ در نقش دو دو هی: مدیرعامل Mirae F&B پس از مرگ پدر و مادرش در سن 11 سالگی، او توسط جو چئون سوک، رئیس گروه Mirae به فرزندی پذیرفته شد، کیم گیو بین در نقش دو دو هی جوان، سونگ کانگ در نقش جونگ گو وون، دیو 200 ساله ای که قراردادهای وسوسه انگیزی را با انسان ها طراحی می کند و از آسیب پذیری های آنها سوء استفاده می کند هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال کره ای My Demon 2023

در 18 ژانویه 2023، گزارش شد که کیم یو جونگ و سونگ کانگ هر دو در حال بررسی پیشنهاد بازی در این درام هستند. در 14 آوریل 2023، گزارش شد که بازیگر لی سانگ یی اخیراً حضور خود را در درام تأیید کرده و برای فیلمبرداری آماده می شود. اولین خوانش فیلمنامه در 12 آوریل 2023 برگزار شد.برای دانلود سریال My Demon 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. یک عاشقانه خطرناک و در عین حال تند بین یک دیو خوش تیپ شیطانی و یک وارث چائبول با فکر قوی است. این شعار قطعاً با این لایحه مطابقت دارد زیرا ما در مورد آخرین پیشنهاد فوق العاده SBS، "سریال شیطان من" صحبت می کنیم. با بازی کیم یو جونگ و سونگ کانگ در نقش های اصلی، این یکی از مورد انتظارترین رمان های عاشقانه سال بود و به درستی هم همینطور است. در حالی که مفهوم ازدواج قراردادی در درام های کره ای چیز جدیدی نیست، این نمایش به شدت به فرضیه «قطب های مخالف جذب می شود» وابسته است. تنظیمات زیبا هستند، فیلمبرداری سرسبز است در حالی که جلوه های CGI ذهن را شگفت زده می کند. خیلی وقت است که درامی را تماشا نکرده ام که فوراً توجه شما را جلب می کند. از آنجایی که از طرفداران بزرگ سونگ کانگ هستم، این درام در "لیست تماشای ضروری" من بود و خوشحالم که انتظارات را برآورده کرد. چیزی هیجان انگیز در مورد تماشای یک شیطان جاودانه با وارثی سرد وجود دارد. هر دوی آنها شخصیت های منحصر به فردی دارند که به خوبی با هم ادغام می شوند پس قطعا دانلود سریال My Demon 2023 و تماشای اون رو بهتون پیشنهاد میکنم.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.