دانلود سریال
Obliterated نابود شده

944 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 13887
10
/
6.7
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Obliterated (نابود شده) با کیفیت بالا بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Obliterated (نابود شده) با کیفیت بالا بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال نابود شده 2023

یک تیم عملیات مشترک ویژه نخبگان از شاخه های مختلف نیرو های مسلح و سرویس های اطلاعاتی ایالات متحده جمع آوری می شود تا یک شبکه تروریستی مرگبار را از منفجر کردن لاس وگاس متوقف کند. آنها ماموریت را کامل می کنند و با یک شب در شهر، پر از سکس، مواد مخدر و الکل جشن می گیرند. آنها متوجه می شوند که بمب هسته ای که خنثی کرده اند ساختگی بوده است، بنابراین تیم باید بمب هسته‌ای واقعی را برای نجات پیدا کند.

 

عوامل ساخت سریال Obliterated 2023

سریال نابود شده (Obliterated) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر اکشن و درام محصول کشور آمریکا است که توسط جان هورویتز، هایدن شلوسبرگ و جاش هیلد ساخته شده است. نیک زانو و شلی هنیگ بازیگران این سریال هستند. سریال Obliterated اولین بار در نتفلیکس در 30 نوامبر 2023 با هشت قسمت انجام شد. در این سریال بازیگرانی چون نیک زانو در نقش چاد مک نایت، افسر ارشد نیروی دریایی SEAL، شلی هنیگ در نقش آوا وینترز، افسر سیا و رهبر تیم، ترنس ترل در نقش ترانک، افسر ارشد نیروی دریایی SEAL و آلیسون گورسکه در نقش لانا، یک دختر مهمانی غیرنظامی هنرنمایی می کنند. جان هورویتز، هایدن شلوسبرگ و جاش هیلد از کبرا کای تحت قرارداد کلی خود در Sony Pictures Television با تیم برنامه ریزی و تهیه کنندگی اجرایی سریال، نابود شده را ساختند. در اکتبر 2019، شبکه TBS سفارش مستقیم به سریال ده قسمتی داد؛ با این حال، سریال بعداً از TBS به نتفلیکس منتقل شد و به هشت قسمت کاهش یافت. هورویتز، شلوسبرگ و هیلد نیز کارگردانی کردند و دینا هیلیر به تولید اجرایی این سه کمک کرد. نیک زانو و شلی هنیگ برای نقش‌های اصلی انتخاب شدند. فیلمبرداری در ژوئیه 2022 آغاز شد و در لاس وگاس و آلبوکرکی انجام شد.

 

عملکرد سریال Obliterated 2023

این سریال در 30 نوامبر 2023 در نتفلیکس منتشر شد. اعلام تاریخ نیز با ورود اولین تصاویر منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این سریال بر اساس نقد 17 منتقد، امتیاز تایید 47 درصد با میانگین نمره 4 از 10 را بدست آورد. برای دانلود سریال Obliterated 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید‌. انجمن منتقدان این وب سایت چنین می گوید: «محو تمام راه ها را انجام می‌دهد تا مانند یک بار خزیدن به یادماندنی باشد، اما خماری به سرعت برای این سریال بیش از حد گیج کننده شروع می شود.» دانلود فیلم Obliterated 2023 به طرفداران ژانر اکشن و درام پیشنهاد میشه. متاکریتیک به این سریال امتیاز 46 از 100 را بر اساس 9 منتقد، نشان داد که نشان دهنده "بررسی های مختلط یا متوسط" است. لیلا لطیف از گاردین یک ستاره از پنج ستاره را به این سریال داد و نوشت: "این تریلر آنقدر بد است که شما آرزو می کنید شرورها از سلاح هسته ای استفاده کنند."

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.