دانلود سریال
Welcome to Samdalri به سامدالری خوش آمدید

1749 تعداد بازدید
User 4
10
/
9
AnimeList Rating
User 3833
10
/
8.1
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Welcome to Samdalri (به سامدالری خوش آمدید) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود سریال کره ای Welcome to Samdalri (به سامدالری خوش آمدید) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه سریال Welcome to Samdal-ri 2023

چو یونگ پیل (جی چانگ ووک) به عنوان پیش بینی کننده آب و هوا در جزیره ججو کار می کند. او به عنوان فردی غیرقابل کنترل در سازمان هواشناسی شهرت دارد. وقتی فکر می کند حق با اوست، ترسی از ابراز نظر حتی به مدیر سازمان هواشناسی ندارد. او ابتدا پس از مرگ مادرش به دلیل پیش بینی نادرست آب و هوا، می خواست پیش بینی کننده آب و هوا شود. مادرش به عنوان یک غواص زن کار می کرد. چو یونگ پیل در سامدالری در جزیره ججو به دنیا آمد و بزرگ شد. او زادگاهش سامدلری و جزیره ججو را بسیار دوست دارد و هنوز هم در آنجا زندگی می کند و از بزرگان سامدلری مراقبت می کند. او یک دوست دوران کودکی چو سام دال (شین هه سان) دارد. آنها در همان سال به دنیا آمدند و با هم در سامدلری بزرگ شدند. با وجود اینکه آنها سال ها به هم نزدیک بودند، اما از هم جدا شدند. چو سام دال عکاس معروفی است که با نام مستعار چو یون هی در سئول کار می کند. او پس از 8 سال کار بسیار سخت به عنوان دستیار در صنعت عکاسی مد، به اوج حرفه خود رسید. به دلیل یک اتفاق، او حرفه عکاسی خود را از دست می دهد و زندگی اش به هم می ریزد. او به زادگاهش سامدلری بازمی گردد، جایی که همیشه دوست داشت آن را ترک کند. چو یونگ پیل و چو سام دال پس از سال ها دوباره با هم ملاقات می کنند و رابطه آنها به شکلی عاشقانه پیش می رود.

 

عوامل ساخت سریال Welcome to Samdal-ri 2023

سریال به سامدالری خوش آمدید (به کره ای: 웰컴투 삼달리) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی است. این سریال به نویسندگی کوون هی جو به کارگردانی چا یونگ هون و با بازی جی چانگ ووک و شین هی سان است. اولین نمایش آن از شبکه JTBC در دوم دسامبر سال 2023 بود و هر شنبه و یکشنبه در ساعت 22:30 (به وقت کره جنوبی) پخش می شود. همچنین برای پخش در TVING در کره جنوبی و در شبکه Netflix در مناطق انتخاب شده در دسترس است. در 19 ژوئن 2023 حضور جی چانگ ووک و شین هی سان در سریال تایید شد.

 

عملکرد سریال به سامدالری خوش آمدید 2023

یک درام عاشقانه لذت بخش با پس زمینه رنگارنگ شهر کوچک است. سریال کره ای به سامدالری خوش آمدید، برداشتی معاصر از داستان های رمانتیک کلاسیک است که در شهری جذاب در جزیره ججو اتفاق می افتد. برای دانلود سریال Welcome to Samdal-ri 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. دو بازیگر کاریزماتیک، جی چانگ ووک و شین هی سان، این داستان را حمل می کنند و هر لحظه ای که روی پرده نمایش هستند را در اختیار دارند. آنها در محیط دوستانه دلگرم و مردم محلی دوست داشتنی در یک شهر کوچک زیبا (شهر زادگاه چا چا چا؛ بلوز ما) دوباره گرد هم می آیند. کسانی که عاشق این مضامین هستند احتمالاً از دانلود سریال Welcome to Samdal-ri را نیز لذت خواهند برد. از این سفر دو دوست جدا نشدنی لذت ببرید که عشق را احیا می کنند، از یکدیگر حمایت می کنند و به رشد یکدیگر کمک می کنند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-08 04:18:07
    به شدت تماشای این سریال رو پیشنهاد میکنم حتی اگه سریال کره ای نمی بینید ، لطفا قسمت 16 رو هم قرار بدید
    • 1403-01-12 16:49:19
      همین کامنت باعث شد سریالو دانلود کردم و واقعا تو این دو هفته تماشا لذت بردم ، همین الان تموم شد خواستم تشکر کنم
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.