دانلود سریال
Berlin برلین

2503 تعداد بازدید
User 2
10
/
6
AnimeList Rating
User 23581
10
/
7
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Berlin (برلین) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود سریال Berlin (برلین) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه سریال Berlin 2023

در "گذشته ای نامشخص" قبل از رویدادهای Money Heist، سریال برلین بر دوران اوج برلین تمرکز می کند، زیرا او یکی از خارق العاده ترین سرقت های حرفه ای خود را به عنوان یک دزد برنامه ریزی کند: دزدی 44 میلیون یورویی از جواهرات گویی. برای انجام این کار، او از یکی از سه باندی که تا به حال با آنها دزدی کرده است، کمک می خواهد که توسط کلیا (میشل جنر)، دامیان (تریستان اولوا)، کامرون (بگونیا وارگاس)، بروس (جوئل سانچز) تشکیل شده است.

 

عوامل ساخت سریال Berlin 2023

سریال برلین (همچنین با نام سرقت پول: برلین، به اسپانیایی خانه کاغذی: برلین نیز شناخته می شود) یک سریال تلویزیونی محصول کشور اسپانیا است که توسط الکس پینا و استر مارتینز لوباتو برای نتفلیکس ساخته شده است. این سریال به عنوان پیش درآمدی برای Money Heist عمل می کند که بر زندگی آندرس د فونولوسا، با نام مستعار "برلین"، قبل از رویدادهای فصل 1 و 2 سریال اصلی تمرکز دارد. در این سریال بازیگرانی چون پدرو آلونسو در نقش آندرس د فونولوسا یا "برلین" تریستان اولوآ در نقش دامیان، میشل جنر در نقش کیلا، بگونا وارگاس در نقش کامرون و خولیو پنیا فرناندز در نقش روی هنرنمایی می کنند. سریال Berlin در 29 دسامبر 2023 در نتفلیکس پخش شد که شامل هشت قسمت بود. در اواخر نوامبر 2021، درست چند روز قبل از انتشار جلد دوم قسمت پنجم Money Heist، نتفلیکس اعلام کرد که در حال توسعه یک سریال اسپین آف، برلین، برای اکران احتمالی 2023 است و انتظار می رود پدرو آلونسو کاراکتر خود را تکرار کند. در 28 سپتامبر 2022، میشل جنر، بگونیا وارگاس، تریستان اولوآ، خولیو پنیا فرناندز و جوئل سانچز برای بازی در کنار آلونسو انتخاب شدند. فیلمبرداری در اکتبر 2022 در پاریس، فرانسه آغاز شد و در مادرید، اسپانیا ادامه یافت.

 

عملکرد سریال برلین 2023

سازندگان الکس پینا و استر مارتینز لوباتو می خواستند پس از پروژه های اخیر قبلی خود، کاری «سبک تر» انجام دهند. در مقایسه با نمایش اورجینال Money Heist، برلین لحن کمدی بیشتری دارد و بازیگران و مکان های بیشتری را به کار گرفته است. برای دانلود سریال Berlin 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. تضاد بین این اسپین آف و سری اصلی قابل توجه است. برخلاف محصور شدن نسخه اصلی در یک مکان و تکیه شدید به فلاش بک ها، برلین رویکرد متفاوتی را اتخاذ می کند. این نمایش خود یک فلاش بک است که در کنار فرآیند دزدی، اجمالی به زندگی شخصی شخصیت ها ارائه می دهد. این دیدگاه تازه، آن را از فرمول آشنا متمایز می کند. دانلود سریال Berlin 2023 به طرفداران سریال Money Heist یا همان خانه کاغذی پیشنهاد میشه. فیلمبرداری نمایش فوق العاده است و در مقایسه با فصل اول سریال اصلی، بهبود قابل توجهی را در کیفیت نشان می دهد. بازیگران فوق العاده توسعه یافته و سرگرم کننده هستند. پدرو آلونسو در نقش برلین بازی فوق‌العاده ای ارائه می دهد و تصویری عمیق تر و جذاب تر از این شخصیت ارائه می دهد. پویایی رابطه بین خولیو پنیا و بگونیا وارگاس نیز قابل توجه و لذت بخش است. دانلود و تماشای این نمایش بدون شک مخصوصاً برای طرفداران نسخه اصلی ضروری است. برلین ثابت می کند که یک اسپین آف جذاب و گیرا است با حضور بازیگران با استعداد، لحظات هیجان انگیز و صحنه های اکشن که بینندگان را در لبه صندلی هایشان نگه می دارد. این به عنوان یک جانشین شایسته می ایستد و با موفقیت جوهر و روح سلف خود را تسخیر می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.