دانلود سریال
Love Song for Illusion آهنگ عاشقانه خیال

1037 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 344
10
/
7.2
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Love Song for Illusion (آهنگ عاشقانه خیال) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Love Song for Illusion (آهنگ عاشقانه خیال) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال آهنگ عاشقانه خیال ۲۰۲۳

یک داستان عاشقانه دلخراش و وسواس شدید یک پادشاه با دو شخصیت متضاد و یک دختر قاتل را روایت می کند که می خواهد او را بکشد اما در نهایت عاشق او می شود. ولیعهد ساجو هیون یک شخصیت روشنفکر است که از حس هنری ذاتی خود برای کار به عنوان طراح مد در یک بوتیک مرکز شهر استفاده می کند و در عین حال هویت ولیعهد خود را پنهان می کند. او از دوران کودکی به خاطر پدر ستمگرش ساجو سونگ زخمی در اعماق قلبش دارد. شخصیت دیگر ساجو هیون، آک هی، یک شخصیت جذاب است که می تواند به راحتی دیگران را اغوا کند، اما او نفرین شده است که وقتی با دیگران تماس فیزیکی برقرار می کند، درد شدیدی را احساس کند.  یون وول زندگی پر از پیچ و خم ها را دارد و از یک قاتل به صیغه تبدیل می شود. یئون وول از نوادگان سلطنتی سلسله سقوط کرده یون و تنها دختر یون پونگ هاک است.  یون وول هویت خود را پنهان می کند و برای انتقام از خانواده اش قاتل گی-را می شود. در حالی که قصد ترور پادشاه را دارد، در دامی می افتد که توسط یک فرد ناشناس گذاشته شده و روز بعد بیدار می شود و هیچ خاطره ای از گذشته خود ندارد...

 

سریال آهنگ عاشقانه خیال

 

عوامل ساخت سریال Love Song for Illusion 2024

سریال آهنگ عاشقانه خیالی (کره ای: 환상연가) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی با بازی پارک جی هون، هونگ ی جی، هوانگ هی و جی وو است.  این سریال بر اساس وبتون از وب سایت Naver به همین نام توسط وانزیون، درباره عاشقانه و وسواس شدید بین مردی با دو شخصیت متضاد و زنی با گذشته تاریک است. یئون وول (هنگ ی جی) هویت خود را پنهان می کند و برای انتقام از خانواده اش تبدیل به یک قاتل می شود. ماموریت او ترور پادشاه است اما زمانی که در دامی که توسط یک فرد ناشناس گذاشته شده است شکست می خورد.  او روز بعد بدون خاطره ای از گذشته خود بیدار می شود و به عنوان کنیز ولیعهد منصوب می شود. در این سریال بازیگرانی همچون پارک جی هون در نقش ساجو هیون، لی جو وون در نقش ساجو هیون جوان، هونگ ی جی در نقش یئون وول، کیم سوها در نقش یون وول جوان، هوانگ هی در نقش ساجو یونگ، جی وو در نقش ولیعهد گئوم-هوا و کیم ته وو در نقش ساجو سونگ هنرنمایی می کنند. اولین قرائت فیلمنامه بازیگران در اواسط مارس 2023 برگزار شد و قرار بود فیلمبرداری در ماه مه آغاز شود.

 

سریال Love Song for Illusion 2024

 

عملکرد سریال آهنگ عاشقانه خیال 2024

قسمت اول این سریال در دوم ژانویه 2024 پخش شد و هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 22:10 (به وقت سئول) از شبکه KBS2 پخش می شود. همچنین برای پخش در Wavve در کره جنوبی و در Viu و Viki در مناطق انتخاب شده در دسترس است. برای دانلود سریال Love Song for Illusion 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. قطعا تنش بین دو نقش اصلی، ما را فوراً ایجاد می کند. خدا را شکر که نسبتاً سریع از آن عبور کردیم و تعامل سرنخ های ما به طرز جالبی ادامه می یابد زیرا آنها شخصیت های متضادی دارند. در بخش تولید، موسیقی، دکور، تدوین همگی عالی هستند، هیچ شکایتی وجود ندارد. شروع نمایش کاملاً غافلگیر کننده بود با این حال، تعجب آور نبود که فهمیدیم که نقش اصلی، پارک جیهون، گذشته دردناکی داشت، زیرا او همیشه در تمام نمایش هایی که در آن بازی کرده بود، داستان های غم انگیزی داشت. دانلود سریال Love Song for Illusion 2024 به طرفداران پارک جیهون و کیدراما های تاریخی و حماسی پیشنهاد میشه. زمانی که جدول زمانی کنونی شروع شد، بسیار جذاب بود و بازیگری شگفت انگیز بود.  صحنه های مبارزه به ویژه تاثیرگذار بودند و نحوه نمایش دو شخصیت متمایز توسط بازیگر اصلی ستودنی بود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.