دانلود سریال
LTNS خیلی وقته رابطه نداشتیم

522 تعداد بازدید
User 1
10
/
5
AnimeList Rating
User 239
10
/
7.3
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای LTNS (خیلی وقته رابطه نداشتیم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای LTNS (خیلی وقته رابطه نداشتیم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال خیلی وقته رابطه نداشتیم 2024

وو جین با ساموئل ازدواج کرده است. آنها 5 سال است که ازدواج کرده اند و فرزندی ندارند. وو جین برای رسیدن به هدفش مصمم و تهاجمی است. او در یک هتل 3 ستاره که دستمزد متوسطی دارد، به عنوان مسئول پذیرش کار می کند. یک روز، وو جین به طور اتفاقی رازی را در مورد زوجی که با آنها دوست است، متوجه می شود. در همین حال، ساموئل ظاهری ملایم دارد، اما خشم عمیقی در وجودش شعله ور است. او از یک دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شد و در یک شرکت بزرگ کار کرد. او از کار کردن در آنجا از نظر روحی رنج می برد و کار خود را رها کرد. او اکنون به عنوان راننده تاکسی کار می کند. ساموئل با وو جین متحد می شود و آنها مخفیانه زوجی را دنبال می کنند که درگیر یک رابطه هستند.  سپس با آنها کاری می کنند تا بتوانند پول در بیاورند.

 

عوامل ساخت سریال خیلی وقته رابطه نداشتیم 2024

سریال LTNS (کره ای: 엘티엔에스) یک مجموعه سریال اینترنتی در حال پخش از کره جنوبی است. این سریال به نویسندگی و کارگردانی لیم ده هیونگ و جئون گو وون و با بازی اسوم و آن جه هونگ است. سریال LTNS در مورد یک زوج از هم دور افتاده است که به رابطه خود نگاه می کنند. این یک درام اورجینال از شبکه TVING است و در 19 ژانویه 2024، هر پنجشنبه ساعت 12:00 (به وقت سئول) در پلتفرم آن و در مناطق منتخب در Viki در دسترس است. در این سریال اسوم در نقش وو جین: زنی با قلب نرم زیر ظاهر هدف گرا و تهاجمی اش. او یک هتلدار است که کارهای روزمره پشت میز یک هتل سه ستاره را تحمل می کند، به طور تصادفی راز کاپل دوستش را کشف می کند و مسیر زندگی خود را تغییر می دهد، آن جه هونگ در نقش ریم پارک ساموئل، مردی مهربان که خشم پنهانی را در زیر سطح پنهان می کند.  او از دانشگاهی معتبر فارغ التحصیل شد و به راحتی وارد یک شرکت بزرگ شد، اما پس از ابتلا به بیماری روانی، شرکت را ترک کرد و راننده تاکسی شد. کارگردان Lim Dae-hyung که روی فیلم Moonlit Winter کار کرده است و کارگردان Jeon Go-woon که روی فیلم Microhabitat کار کرده است به عنوان نویسندگان و کارگردانان این مجموعه خدمت کردند. سریال LTNS 2024 توسط استودیو Barunson و LTNS Cultural Industry Co., Ltd. تولید شده است. در 22 مارس 2023، اسوم و آن جائه هونگ به عنوان بازیگران اصلی سریال تایید شدند. این سومین باری بود که با هم در یک پروژه همکاری کردند.

 

عملکرد سریال کره ای LTNS 2024

برای دانلود سریال LTNS 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. سریال LTNS برای اولین بار در بخش On Screen بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان در 4 اکتبر 2023 نمایش داده شد، جایی که دو قسمت از شش قسمت آن نمایش داده شد. سریال LTNS 2024 به طرفداران زوج اسوم و آن جه هوانگ پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-08 04:19:07
    این سریال هیجانی هست ولی انتظار زیاد نداشته باشید تو ژانر کمدی هم متوسط از اونجایی که داستان خاصی نداره شش قسمت کافیه براش ، به طور کلی حالم بهم میخورد از این همه خیانت ، ولی بطور کلی با دیدن این سریال اینجوری فک نکنید که همه مردا یا زن ها خیانت کار هستن (یه عده واقعا همچین تفکرات احمقانه ای دارن !) مهم ذات آدم هاست و به مرد یا زن بودن ربطی نداره
  • 1402-11-08 04:18:12
    البته فقط نمیشه اونی که خیانت کرده رو سرزنش کنیم اونی که بهش خیانت شده هم مقصره قطعا یک سری کمبود هایی داشته که همسرش بهش خیانت کرده ولی همچنان خیانت قابل قبول نیست حداقل این راه صحیحی نیست و نمیشه یک طرفه به این موضوع نگاه کرد ، این سریال مشکلات زناشویی زوج اصلی رو نمایش میده که روابطشون بعد ازدواج کم کم داره سرد میشه و در طول این سریال کم کم سعی میکنن روابطشون رو درست کنن ، در کل یه سری جنبه اموزشی داره ولی انتظار زیاد نداشته باشی
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.