دانلود سریال
Person of Interest شخص مورد علاقه

7756 تعداد بازدید
User 16
10
/
8.87
AnimeList Rating
User 179K
10
/
8.5
IMDB Rating
103
/
103
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Person of Interest
دانلود سریال Person of Interest

خلاصه داستان سریال Person of Interest 

سریال حول محور زندگی هارولد فینچ جریان دارد. هارولد یک دانشمند است که از طرف دولت مامور شده تا دستگاهی را  بسازد. عملکرد این دستگاه به گونه‌ای است که می‌تواند با تجزیه و تحلیل رفتار شهروندان در یابد که آیا جرمی در حال وقوع است یا خیر و به این وسیله بتوانند با جرم و جنایت قبل از اتفاق افتادن آن مبارزه کنند. شخصیت اصلی این داستان یعنی هارولد فینچ ۵ سال از عمر خود را برای این پروژه صرف می‌کند و در حین ساخت این دستگاه اتفاق مشکوکی باعث مرگ مدیر پروژه تحقیقات می‌شود و بعد از این اتفاق فینچ توسط دولت از پروژه کنار گذاشته می‌شود.

هارولد به دولت اعلام می‌کند دستگاهی که ساخته بسیار کاربردی است و می‌تواند با تجزیه و تحلیل رفتار شهروندان جرم و جنایت را تشخیص دهد. اما دولت علاقه‌ای به این موضوع نشان نمی‌دهد. بعد از این جریانات فینچ تصمیم می‌گیرد تا با استخدام یک مأمور سابق cia به کمک این دستگاه از وقوع جرم و جنایت جلوگیری کند. 

 

سریال Person of Interest

اگر اهل  تماشای فیلم هستید باید کریستوفر نولان را به خوبی بشناسید. کارگردان فوق‌العاده معروف و زبانزدی که فیلم‌هایی ماندگار ساخته است. اما آیا جاناتان نولان را نیز می‌شناسید؟ جاناتان برادر کریستوفرنولان است که همه گمان می‌کنند برای ساخت سریال West world معروف شده است. اما قبل از این سریال جاناتان شهرت خود را برای ساخت سریال Person of Interest به دست آورد. این سریال با ژانر جنایی، اکشن و علمی تخیلی توجه همگان را به خود جلب کرد.

بازیگران‌ سریال جیم کاویزل، مایکل امرسون، تراجی پی.هنسون، کوین چاپمن و بسیاری هنرمند دیگر است. امتیاز IMDB سریال ۸.۴ بوده که در دسته سریال‌های دیدنی قرار می‌گیرد. ‏این سریال به فارسی «مظنون» یا «فرد تحت نظر» ترجمه می‌شود. پخش این سریال از ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۱ از شبکه سی‌بی‌اس شروع شد و آخرین قسمت آن نیز در ۲۱ ژوئن ۲۰۱۶ به روی آنتن رفت. پس از پخش فصل اول به دلیل استقبال بسیار زیادی که از سریال شد سازندگان آن توانستند چهارفصل دیگران را ادامه دهند و بعد از ۱۰۳ قسمت در پنج فصل در سال ۲۰۱۶ به ساخت آن پایان دادند.

 

نقد و بررسی سریال Person of Interest 

اگر به دنبال سریالی با ژانر علمی تخیلی جنایی و اکشن هستید این سریال خوراک روح شماست. این سریال از نظر ساخت، کارگردانی، بازی بازیگران و داستان یک سریال فوق العاده جذاب و دیدنی است اما متاسفانه بعد از منتشر شدن چهار فصل از این سریال تصمیم بر این شد که پایان پذیرد و در فصل پنجم در ۱۳ قسمت جمع بندی و پایان یافت.

نقدی که بسیاری از بینندگان این سریال به آن داشتند عدم جذابیت کافی آن در فصل پایانی بود اما حقیقت مشکل از بازی‌ها، کارگردانی و هیچ یک از بخش‌های مربوط به این سریال نبود و مشکل اصلی از شبکه پخش آن یعنی CBS نشأت می‌گرفت. چراکه این شبکه برخلاف تمام شبکه‌های کابلی و اینترنتی همچون HBO و نتفیلیکس هزینه چندانی برای تبلیغ و مارکتینگ نکرد و حتی بعد از پخش هر قسمت اگر بینند فرصت دیدن این سریال را پیدا نمی‌کرد دیگرفرصتی برایش پیدا نمی‌شد.

تازه از فصل چهارم این سریال شبکه CBS تصمیم گرفت که از طریق نتفیلیکس این سریال را در دسترس قرار دهد. با این حال در فصل اول این سریال توانست ۱۴ میلیون بیننده به دست آورد و در فصل دوم این رقم را نیز افزایش دهد. اما به دلیل هزینه‌های بالایی که ساخت این سریال در برداشت و سود پایین آن برای شبکه CBS این شبکه به ناچار تصمیم به لغو ساخت سریال گرفت.

 

سخن پایانی 

با این وجود که سریال Person of Interest پایان‌بندی خوبی نداشت اما باز هم دیدن این سریال برای افرادی که ژانر جنایی را می‌پسندند خالی از لطف نیست و توصیه می‌شود. برای دیدن فیلم و سریال های روز دنیا می‌توانید به سایت انیمه لیست مراجعه کرده و تمام سریال‌ها را با زیرنویس فارسی و بهترین کیفیت دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-06-29 17:20:24
    واقعا قشنگ بود حال کردم مخصوصا کارکتر پردازی هاش فوق العاده بود و مخصوصا داستانش که جدید بود و مثلشو ندیدید از همون قسمت اول جذبش شدم حتما ببینید.
  • 1400-05-14 19:45:39
    واقعا عالیه اخرشم حدودا خوب تمام شد من که همش دیدم با پدرم خیلی جذاب هر قسمتش جذابیت خاص خودش داره من که لذت بردم از دیدنش
  • 1399-09-22 08:46:18
    برترین سریال از نظر من که قدرت های تخیلی توش نداره
  • 1399-09-22 08:46:20
    سریال خیلی خوبیه و جریان خیلی جالبی داره. به شخصه عاشق این سریالم❤
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.