دانلود سریال
Captivating the King پادشاه مسحور

644 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 907
10
/
7.8
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Captivating the King بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Captivating the King بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال پادشاه مسحور 2024

لی این یک شاهزاده است. برادر بزرگتر او پادشاه لی سان است که به او اهمیت زیادی می دهد. لی این که به برادر بزرگترش قول وفاداری می دهد توسط سلسله چینگ گروگان گرفته می شود. پادشاه لی سان به زودی وفاداری برادر کوچکترش را خیانت می داند و شروع به نفرت از او می کند. لی این به همین دلیل درد عاطفی عمیقی را تحمل می کند. سپس لی این با یک نوازنده بدوک ناشناس آشنا می شود که در بازی های او شرط بندی می کند. او کاملا مجذوب نوازنده بادوک شده است. با توجه به شرایط، لی این پادشاه می شود. او بالاترین مقام را دارد و فردی قوی است، اما از نظر درونی غمگین و ضعیف است. زمانی که کانگ هی سو به عنوان یک نوازنده ناشناخته بدوک به شهرت رسید، با شاهزاده لی این آشنا شد و عاشق او شد. از طریق گردابی از سرنوشت، او یک جاسوس می شود. او برای گرفتن انتقام به پادشاه لی این نزدیک می شود.

 

سریال پادشاه مسحور

 

عوامل ساخت سریال Captivating the King

سریال پادشاه مسحور (به کره ای: 세작، 매혹된 자들) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی است. این سریال با بازی جو جونگ سوک، شین سه کیونگ و لی شین یونگ ساخته شده است. سریال Captivating the King هر شنبه و یکشنبه در ساعت 21:20 (به وقت سئول) از شبکه tvN پخش می شود، پس از نمایش دو قسمت اول متوالی در 21 ژانویه 2024. همچنین برای پخش در TVING در کره جنوبی و در Netflix در مناطق انتخاب شده در دسترس است. در سریال Captivating the King بازیگرانی همچون جو جونگ سوک در نقش یی این شاهزاده بزرگ جینهان، شین سه کیونگ در نقش کانگ هی سو زنی که خود را به شکل یک مرد در می آورد و برای انتقام جاسوس می شود، کانگ مونگ وو نوازنده بدوک که بعداً دوست صمیمی یی این شد و لی شین یونگ در نقش کیم میونگ ها نجیب زاده هنرنمایی می کنند. این سریال داستان عشق بی رحمانه یی این، پادشاه بدبختی را به تصویر می کشد که کسی را در اطراف خود ندارد که بتواند به او اعتماد کند و در خطر جنگ قدرت سلطنتی و سیاسی قرار دارد و کانگ هی سو، که سعی می کند او را برای انتقام فریب دهد اما در نهایت عاشق او می شود.

 

سریال کره ای Captivating the King

 

عملکرد سریال کره ای Captivating the King

سریال پادشاه مسحور واقعاً جذاب است و جو جونگ سوک واضحا دلیل آن است. برای دانلود سریال Captivating the King 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. آخرین داستان عاشقانه تاریخی شبکه tvN اقامتگاهی از نفرت، فریب و آزمون واقعی وفاداری است. با بازی جو جونگ سوک و شین سائه کیونگ در نقش های اصلی، داستان زندگی بدعتگذار لی این، شاهزاده بزرگ چوسون را دنبال می کند. داستان در سال 1400 می گذرد، زمانی که سلسله چینگ امپراتوری چوسون را در اختیار گرفت و سعی داشت سلسله مینگ را تحت کنترل شدید خود نگه دارد. شاهزاده اعظم جین هان، گروگان جنگجویان شد تا چوسون کینگ تحت کنترل باشد. داستان از دو قسمت اول به طرز فریبنده ای ساده به نظر می رسد. دانلود سریال Captivating the King 2024 به طرفداران کیدراما های تاریخی پیشنهاد میشه. فیلمنامه شخصیت های اصلی را معرفی می کند و شرایط فردی آن ها را تنظیم می کند و نیروهای متضاد را یکپارچه جمع می کند. با این تفاوت که هیچ چیز ساده ای در مورد این نمایش وجود ندارد. چیزهای زیادی در خطر است و در حالی که به نظر می رسد جینهان به سیاست های خانوادگی بی علاقه است، نیروهای مخل به او اجازه ورود نمی دهند. این نمایش یک ملودرام خانوادگی با پیچ و تاب سلطنتی است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.