دانلود سریال
Wedding Impossible عروسی غیرممکن

837 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 847
10
/
7
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Wedding Impossible (عروسی غیرممکن) بدون سانسور با زیرنویس
دانلود سریال کره ای Wedding Impossible (عروسی غیرممکن) بدون سانسور با زیرنویس

خلاصه سریال عروسی غیرممکن 2024

در این درام عاشقانه، وقتی وارث ثروتمند لی دوهان پیشنهاد ازدواج ساختگی را با بازیگر نسبتا ناشناس نا آ جونگ می دهد، او با وجود همجنسگرایی دوهان از این فرصت استفاده می کند. زمانی که برادر کوچکتر جاه طلب دوهان، لی جی هان ، برای خنثی کردن این رابطه مداخله می کند و قادر به شهادت دادن به ازدواج ساختگی آنها نیست، مشکلات جدید به وجود می آید.

 

سریال عروسی غیرممکن

 

عوامل ساخت سریال Wedding impossible 2024

سریال عروسی غیرممکن (به کره ای: 웨딩 임파서블) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی با بازی جئون جونگ سو، مون سانگ مین، کیم دووان و بائه یون کیونگ است. این سریال بر اساس وبتونی با همین عنوان نوشته سونگ جونگ وون و تصویرگری لی چونگ ساخته شده است. در تاریخ 26 فوریه 2024 از شبکه tvN پخش شد و هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 20:50 (به وقت سئول) پخش می شود.
جئون جونگ-سو در نقش نا آ جونگ، به او به عنوان همسر لی دوهان و عروس یک شرکت بزرگ، مون سانگ مین در نقش لی جی هان یک سرمایه دار نسل سوم و آخرین نوه گروه LJ که با آرزوی اینکه برادر بزرگترش را وارث این مجموعه کند، آرام و وفادارانه زندگی می کند و کیم دووان در نقش لی دوهان برادر بزرگتر لی جی هان است. او مردی کامل با قلبی پاک، توانا است، اما به دلیل رازی که نمی توان آن را به کسی گفت، از جانشینی یا ازدواج خودداری می کند.
در 11 آوریل 2023، تیم سازنده اعلام کرد که فیلمبرداری سریال به دلیل مرگ ناگهانی بازیگر جونگ چای یول که در آن روز درگذشت، متوقف شد. در 13 آوریل، یک مقام رسمی تایید کرد که فیلمبرداری در آن روز از سر گرفته خواهد شد و تیم سازنده تصمیم گرفتند پس از مشورت بسیار، جایگزینی برای بازیگر فقید پیدا کنند.

 

سریال Wedding impossible 2024

 

عملکرد سریال عروسی غیرممکن 2024

بعد از دو قسمت مطمئناً می توانم بگویم که این سریال قطعا یک نمایش سرگرم کننده خواهد بود. بیننده از تعادل کمدی آن لذت خواهد برد و نقش اول زن آن بسیار دوست داشتنی است. برای دانلود سریال Wedding impossible 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. نقش اول و دوم مرد نیز شخصیت های منحصر به فرد خود را دارند که بر جذابیت سریال می افزاید. دانلود سریال Wedding impossible 2024 به طرفداران سریال های کره ای با مضمون ازدواج قراردادی پیشنهاد میشه. این سریال چیزی جز ساعاتی سرگرم کننده نخواهد بود. حداقل خبری از شخصیت های سمی و مزاحم نیست. مادر شوهر زورگو یا شخصیت های سرد و بی اهمیت حضور ندارند. بازیگران اصلی زن یا مرد بالغ هستند نه کودکانه و لوس. بین همه شخصیت های اصلی و فرعی، چه به عنوان دشمن، دوست، خواهر و برادر یا هر چیز دیگری، شیمی جالبی وجود دارد که بیننده رو وادار به ادامه دادن سریال می کند. طنز بد و خارج از خط داستانی نیست، البته هنوز 10 قسمت باقی مانده است تا ببینیم همه چیز چگونه پیش می رود یا نه!

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.