دانلود سریال
The Midnight Studio آتلیه عکاسی نیمه شب

477 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 107
10
/
8.2
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Midnight Studio
دانلود سریال The Midnight Studio

خلاصه سریال آتلیه عکاسی نیمه شب

سئو کی جو یک عکاس است و آتلیه عکاسی کوچکی را اداره می کند. او هفتمین صاحب این آتلیه عکاسی است و مغازه فقط برای عکسبرداری از ارواح ساخته شده. در همین حال، هان بوم وکیلی است که به کار خود علاقه دارد و بی عدالتی را تحمل نمی کند. به نوعی، او در نهایت با استودیوی عکس سئو کی جو همکاری می کند...

 

عوامل ساخت سریال The Midnight Studio

سریال آتلیه عکاسی نیمه شب (به کره ای: 야한 사진관) یک کیدراما جدید محصول کشور کره جنوبی است. این نمایش بر اساس رمان خود فیلمنامه نویس به همین نام، درباره عکاس تنهایی است که از افراد مرده عکس می گیرد. این یک درام اورجینال از جنی تی وی است. قسمت اول سریال در تاریخ 11 مارس 2024 در شبکه ENA هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 22:00 (به وقت سئول) پخش می شود.
این کیدراما داستان زوج عکاس ارواح و وکیلی سخت کوش را روایت می کند که جو وون در نقش سئو کی جو، یک عکاس و هفتمین صاحب آتلیه، کوون نارا در نقش هان بوم، وکیل عدالت طلب، یو این سو به عنوان دستیار و نماینده فروش استودیو عکاسی هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال آتلیه عکاسی نیمه شب

قسمت اول به تنهایی کافی بود که منو کاملا تحت تاثیر قرار بدهد. شگفت آور است که بازیگر ها اینقدر خوب در نقش هایشان فرو رفته بودند. برای دانلود سریال The Midnight Studio 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
به طور خلاصه این سریال رو «داستانی جذاب با پیچش های فراطبیعی» توصیف می کنم. جو وون در نقش سو کی جو، یک عکاس نسل هفتمی که یک کار جالب رو اداره می کند، یک آتلیه هیجان انگیز و ماوراء طبیعی که در ذخیره آخرین خاطرات مردگان تخصص دارد. دوربینی که او برای این کار استفاده می کند توسط جدش دزدیده شده است و یک جور شی نفرین شده است که بخاطرش فرزندان خانواده سو نفرین را سال هاست تحمل می کنند. آنها نمی توانند بیش از 35 سال زندگی کنند و به روش های مرموزی می میرند. دانلود سریال The Midnight Studio 2024 به طرفداران کیدراما های فانتزی عاشقانه پیشنهاد می شود. 
در حالی که خط داستانی ساده به نظر می رسد و چیزی منحصر به فرد یا جدید نیست، درس های زندگی زیاد و جذابی بخشی از این نمایش است که تماشای اونها برای بیننده واقعا لذت بخش میتونه باشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-02-20 12:55:51
    این سریال با خرابی فایل ۶ تا ۹ مواجه هست که نمیشه دانلود کرد اگه ادمین لطف کنه این مشکل رو برطرف کنه
    • 1403-02-20 12:56:01
      مشکل در حالت رایگان بود که رفع شد
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.