دانلود سریال
Fallout فال اوت

با زیرنویس فارسی چسبیده
2702 تعداد بازدید
User 5
10
/
7.2
AnimeList Rating
User 178227
10
/
8.5
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Fallout (فال آوت) به صورت رایگان بدون سانسور
دانلود سریال Fallout (فال آوت) به صورت رایگان بدون سانسور

خلاصه سریال فال اوت

در آینده، لس آنجلس پسا آخرالزمانی که بخاطر بمب هسته ای به این شکل در می آید، شهروندان باید در پناهگاه های زیرزمینی زندگی کنند تا از خود در برابر تشعشعات، جهش یافته ها و راهزنان محافظت کنند.

 

عوامل ساخت سریال فال اوت

سریال Fallout یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام و پسا آخرالزمانی محصول کشور آمریکا است. این سریال در سال 2024 توسط لیزا جوی و جاناتان نولان ساخته شده و برای پخش در Amazon Prime Video تهیه شده است. 
آمازون حقوق تولید یک پروژه لایو اکشن را در سال 2020 خریداری کرد و نمایش اون در ماه ژانویه اعلام شد. نولان سه قسمت اول را کارگردانی کرد. تاد هاوارد، تهیه کننده استودیوی بازی سازی Bethesda که کارگردانی بازی های مختلف این مجموعه را بر عهده داشت، در کنار جوی و نولان به عنوان تهیه کننده اجرایی قرارداد امضا کرد. رابرتسون-دورت و واگنر در ژانویه 2022 به عنوان مجریان سریال استخدام شدند و والتون گوگینز و الا پورنل به ترتیب در ماه های فوریه و مارس انتخاب شدند. در این سریال الا پورنل در نقش لوسی مک لین، آرون موتن در نقش ماکسیموس، والتون گوگینز در نقش غول هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال Fallout

سریال فال اوت برای اولین بار از Prime Video در تاریخ 10 آوریل 2024 پخش شد. 
«جنگ‌. جنگ هرگز تغییر نمی کند.» این خط شومی است که همه بازی های سری ۲۶ ساله Fallout RPG با آن شروع می شود. برای دانلود سریال Fallout 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. دنباله روی سریال The Last of Us از HBO و Arcane از نتفلیکس، Prime Video اکنون در Fallout یک نمایش فوق العاده دارد، یک نمایش پسا آخرالزمانی مطمئن و موفق.  دانلود سریال Fallout 2024 که در کنار سریال The Last of Us در میان بهترین اقتباس های بازی که تا کنون ساخته شده است، ایستاده است، به طرفداران مضامین آخرالزمانی پیشنهاد ویژه میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.