دانلود سریال
Blood Free بدون خون

187 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 43
10
/
8.5
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Blood Free
دانلود سریال Blood Free

خلاصه سریال بدون خون

یک محافظ قدیمی برای محافظت از مدیر عامل یک شرکت گوشت تولید شده در آزمایشگاه که اخیرا از حمله ای بازمانده است، استخدام می شود.

 

عوامل ساخت سریال کره ای بدون خون

سریال Blood Free (کره ای: 지배종) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی به نویسندگی لی سو یون به کارگردانی پارک چول هوان است. قسمت اول این سریال در 10 آوریل 2024 در سراسر جهان در دیزنی + پخش شد و هر چهارشنبه پخش می شود. انسان ها میلیون ها سال است که از گوشت حیوانات استفاده می کنند. BF، شرکت بیوتکنولوژی که عصر گوشت های مصنوعی را آغاز کرد، بر بازار تسلط دارد و افرادی که به اقدامات مدیر عامل BF شک دارند، چه در داخل و چه در خارج، یکی پس از دیگری ظاهر می شوند و ماجرا های عجیبی را رقم می زنند.
در این سریال بازیگر جو جی هون در نقش وو چای وون: یک سرباز سابق و بادیگارد فعلی که از آکادمی نیروی دریایی فارغ التحصیل شده است، هان هیو جو در نقش یون جا یو: بنیانگذار و مدیر عامل گروه BF و لی هی جون در نقش سئونو جائه: نخست وزیر کره جنوبی هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال Blood Free

سریال بدون خون قرار بود در مجموع 10 قسمت داشته باشد. بودجه این مجموعه در مجموع بیش از 24 میلیارد پوند (20.98 میلیون دلار آمریکا) برنامه ریزی شده بود. برای دانلود سریال Blood Free 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
«بدون خون» نشان دهنده یک انحراف قانع کننده از روایت های کی دراما های معمولی است و مخاطبان را با یک ژانر جدید جذاب به نام «درام بدون خون» آشنا می کند. این رویکرد نوآورانه، که توسط نویسنده تحسین شده لی سو یون رهبری می شود و توسط دیزنی پلاس تولید می شود، تمرکز بر داستان سرایی ظریف و روایت های شخصیت محور دارد که استاندارد جدیدی را برای برتری سریال های کره ای ایجاد می کند. دانلود سریال Blood Free 2024 به طرفداران هان هیو جو و کیدراما های معمایی و ماجرایی پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.