دانلود سریال
The Pacific اقیانوس آرام

202 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 131343
10
/
8.3
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال جنگی The Pacific (اقیانوس آرام) با زیرنویس فارسی به صورت رایگان
دانلود سریال جنگی The Pacific (اقیانوس آرام) با زیرنویس فارسی به صورت رایگان

خلاصه سریال اقیانوس آرام

سه تفنگدار دریایی از هنگ های مختلف با موقعیت های دشواری روبرو می شوند و باید در نبرد آمریکا با ژاپنی ها در اقیانوس آرام در طول جنگ جهانی دوم برای زنده ماندن تلاش کنند.

 

عوامل ساخت سریال The Pacific

سریال اقیانوس آرام یک مینی سریال در ژانر درام و جنگی محصول کشور آمریکا است. این سریال در سال ۲۰۱۰، توسط HBO، پلی‌تون و دریم ورکس تولید شد و در ۱۴ مارس ۲۰۱۰ در ایالات متحده پخش شد. این مجموعه یک سریال همراه برای مینی سریال جوخه برادران محصول سال 2001 است و بر اقدامات تفنگداران دریایی ایالات متحده در عملیات اقیانوس آرام متمرکز است.

 

عملکرد سریال اقیانوس آرام

این نمایش توسط بروس سی مک کنا، یکی از نویسندگان اصلی سریال جوخه برادران، رهبری شد. برای دانلود سریال The Pacific 2010 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
اقیانوس آرام با استقبال گسترده منتقدان مواجه شد. در وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes، این سریال بر اساس 44 نقد، دارای امتیاز تایید 91 درصد با میانگین نمره 8.8 از 10 را بدست آورد. انجمن منتقدان این وب سایت چنین نوشتند: «یک کاوش صادقانه، هرچند هولناک، در مورد جنگ جهانی دوم، با صحنات خیره کننده.»
جیمز پونیوزیک از مجله تایم آن را یکی از 10 سریال برتر تلویزیونی سال 2010 نامید. 

سریال The Pacific مینی سریال حماسی 200 میلیون دلاری تام هنکس و استیون اسپیلبرگ از سازندگان سریال درخشان "Band Of Brothers" محصول 2001 است. تقریباً مانند گروه برادران، اقیانوس آرام به ما نگاهی بی دریغ به وحشت های جنگ می دهد، نه فقط وحشت‌های فیزیکی، بلکه روحی.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-02-26 15:02:42
    سلام خواستم بگم این زبانش اسپانیایی فکر کنم انگلیسی نیست
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.