دانلود سریال
The Sympathizer دلسوز

297 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5372
10
/
6.9
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Sympathizer
دانلود سریال The Sympathizer

خلاصه سریال دلسوز

در نزدیکی پایان جنگ ویتنام، جاسوسی که در ارتش ویتنام جنوبی خودش را قایم کرده بود به ایالات متحده می گریزد و پناهنده می شود، او در همونجا به جمع آوری اطلاعات و گزارش دادن به ویت کنگ ادامه می دهد...

 

عوامل ساخت سریال The Sympathizer

سریال دلسوز، یک مینی سریال در ژانر کمدی سیاه و درام تاریخی است که بر اساس رمانی به همین نام اثر ویت تان نگوین برنده جایزه پولیتزر ۲۰۱۵ ساخته شد. این سریال توسط پارک چان ووک و دان مک کلار، که پارک کارگردانی آن را نیز بر عهده داشت، ساخته شد. این سریال در 14 آوریل 2024 از شبکه HBO پخش شد و مسئولیت تولید اون برعهده A24 و Rhombus Media بود.
در این سریال بازیگرانی همچون هوآ ژوانده، رابرت داونی جونیور، توآن لی، فرد نگوین خان و دوی نگوین هنرنمایی می کنند. فیلمبرداری در لس آنجلس و تایلند انجام شد. جالبه بدونید داونی سر خود را برای سریال تراشید تا در زمان مورد نیاز برای استفاده از کلاه طاس برای هر یک از شخصیت های مختلفی که باید بازی کند، صرفه جویی کند. بخش قابل توجهی از اجرا و دیالوگ های داونی نیز بداهه بود.

 

عملکرد سریال دلسوز

این سریال برای اولین بار در شبکه HBO پخش شد و در 14 آوریل 2024 برای پخش در Max در دسترس قرار گرفت. برای دانلود سریال The Sympathizer 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 86 درصد را براساس نظر 37 منتقد بدست آورد. اقتباس از داستانی مانند سریال دلسوز، اولین رمان برنده جایزه پولیتزر اثر Viet Thanh Nguyen، کار آسانی نیست. سریال The Sympathizer، یکی از گیج کننده ترین تولیدات تلویزیونی اخیر است. 

این سریال یک تریلر بی نهایت تماشایی، تحریک آمیز و به لحاظ سبکی جسورانه است که لحظات زیادی از درام اگزیستانسیال، کمدی سیاه و سفید و تعلیق خوب قدیمی را در هفت قسمت خود به تصویر می کشد که اغلب افراد با دهن باز به تماشایش می نشینند. دانلود سریال The Sympathizer 2024 به طرفداران ژانر کمدی سیاه و تاریخی پیشنهاد میشه. این برنامه به راحتی در کنار سریال شوگان شبکه FX، سریال ریپلی نتفلیکس و آقای و خانم اسمیت از آمازون به عنوان یکی از بهترین برنامه های تلویزیونی سال قرار می گیرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.