دانلود سریال
Knightfall سقوط شوالیه ها

140 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 22156
10
/
6.8
IMDB Rating
18
/
18
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Knightfall با زیرنویس فارسی به صورت رایگان - سقوط شوالیه ها
دانلود سریال Knightfall با زیرنویس فارسی به صورت رایگان - سقوط شوالیه ها

خلاصه سریال سقوط شوالیه ها

در حالی که فیلیپ چهارم از فرانسه به پیگرد قانونی اعضای شوالیه های معبد ادامه می دهد، سر لندری ماموریتی را برای یافتن جام مقدس آغاز می کند که سرنخ مهمی را پیدا می کند...

 

عوامل ساخت سریال Knightfall

سریال سقوط شوالیه ها یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام داستانی و تاریخی است که توسط دان هندفیلد و ریچارد رینر برای کانال History ساخته شده است. این نمایش که در جمهوری چک و کرواسی فیلمبرداری شده است، در 6 دسامبر 2017 در ایالات متحده به نمایش درآمد. 
نایت فال موفقیت، سقوط، آزار و اذیت و سرکوب شوالیه های معبد را بازگو می کند که توسط فیلیپ چهارم پادشاه فرانسه در 13 اکتبر 1307 تنظیم شده است. این سریال روی داستان رهبر خیالی معبد، لندری دو لاوزون، یک جنگجوی شجاع که توسط تمپلارها دلسرد شده است، تمرکز دارد.

 

عملکرد سریال سقوط شوالیه ها

خط داستانی و شخصیت ها دلیل جذابیت این سری برای بسیاری از بینندگان بود. حداقل چند بار در هر قسمت شوکه خواهید شد. این گرافیک، خشونت آمیز است، اما با این وجود سرگرمی جذابی به بیننده ارائه می دهد.

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فصل اول بر اساس 20 بررسی، 55 درصد امتیاز تأیید دریافت کرد. برای فصل دوم، در Rotten Tomatoes نقد های مطلوب تری نوشته شد. دو تا از نقدها اضافه شدن بازیگر مارک همیل را تحسین کردند. برای دانلود سریال Knightfall با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. سریال «شوالیه» نامزد بهترین سریال تلویزیونی فانتزی در چهل و چهارمین جوایز Saturn شد. نایت فال در حوالی زمان سقوط تمپلارها اتفاق می افتد، که طبق برخی گزارش های تاریخی، مربوط به روابط مالی آشفته فیلیپ چهارم پادشاه فرانسه و تمپلارها است. دانلود سریال Knightfall 2017 به طرفداران ژانر درام تاریخی پیشنهاد میشه. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.