دانلود سریال
The Tudors تودور ها

309 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 81430
10
/
8.1
IMDB Rating
38
/
38
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Tudors به صورت رایگان بدون سانسور - تودور ها
دانلود سریال The Tudors به صورت رایگان بدون سانسور - تودور ها

خلاصه سریال تودور ها

این سریال سریالی دراماتیک درباره دوران سلطنت و ازدواج پادشاه هنری هشتم است. پادشاه هنری هشتم با کلیسای کاتولیک روم درگیر شد تا ازدواج اول خود را باطل کند. بعداً دوباره شش بار ازدواج کرد و پایه کلیسای انگلستان را از ابتدا پی ریزی کرد.

 

عوامل ساخت سریال The Tudors

سریال تودور ها یک مجموعه تلویزیونی در ژانر تخیلی و تاریخی است که عمدتاً در انگلستان قرن شانزدهم اتفاق می افتد، توسط مایکل هرست خلق و نوشته شده و برای کانال تلویزیونی کابلی آمریکایی Showtime تولید شده است. در حالی که نام آن از سلسله تودور به عنوان یک سلسله نامگذاری شده است، به طور خاص فقط بر روی داستان سلطنت پادشاه هنری هشتم تمرکز کرده است.
این سریال توسط Peace Arch Entertainment برای Showtime با همکاری Reveille Productions، Working Title Television و شرکت پخش کانادایی تولید شد و در ایرلند فیلمبرداری شد.

 

عملکرد سریال The Tudors

سریال تودور ها اولین بار در اول آوریل 2007 نمایش داده شد. این برنامه را "نمی توان با درام های بلندی که تلویزیون های کابلی دیگر تولید کرده اند، مقایسه کرد"، عمدتاً به این دلیل که "تضادهای موضوعی عصر را به شدت به مبارزات ساده گرایانه بر سر قدرت شخصی و صحنه های اروتیک، بی اهمیت و ساده نشان می دهد". 
این سریال دارای بالاترین امتیاز در سه سال اخیر پخشش بود. فصل دوم در 30 مارس 2008 در Showtime و در اول اگوست 2008 در BBC 2 آغاز شد. برای دانلود سریال The Tudors با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.فصل سوم نیز در Showtime در 5 آوریل سال 2009 منتشر شد. شبکه Showtime در 13 آوریل 2009 اعلام کرد که سریال را برای فصل چهارم و آخر تمدید کرده است. این شبکه ده قسمت را سفارش داد که اولین بار در 11 آوریل 2010 پخش شد. پایان سریال در 20 ژوئن 2010 پخش شد. فصل پایانی 22 سپتامبر تا 23 نوامبر 2010 از شبکه CBC نمایش داده شد.

این سریال در سال 2008 نامزد هشت جایزه فیلم و تلویزیون ایرلند شد و هفت جایزه از جمله بهترین سریال درام، جوایز بازیگری برای جاناتان ریس مایرز (بازیگر نقش اول)، نیک دانینگ (بازیگر نقش مکمل) و ماریا دویل کندی (بازیگر زن مکمل) را برد. این مجموعه در سال 2007 پنجاه و نهمین جوایز امی هنرهای خلاقانه Primetime را برای لباس های برجسته برای یک سریال و موسیقی با عنوان اصلی دریافت کرد. بعد ها این مجموعه شش جایزه در جوایز فیلم و تلویزیون ایرلندی در سال 2009 از جمله سریال درام، کارگردان، بازیگر نقش مکمل و... را دست آورد.
طبق گزارش سایت رتبه بندی متاکریتیک، این سریال برای فصل اول 64 درصد، فصل دوم 68 درصد، فصل سوم 74 درصد و فصل چهارم 63 درصد امتیاز تایید داشته است.
سریال The Tudors در سال 2007 نامزد گلدن گلوب بهترین سریال درام شد. جاناتان ریس مایرز دو نامزدی برای بهترین بازیگر مرد در گلدن گلوب تلویزیونی درام در سال 2007 و 2008 دریافت کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.