دانلود سریال
Loudermilk لودرمیلک

70 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 17793
10
/
7.9
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Loudermilk (لودرمیلک) به صورت رایگان بدون سانسور
دانلود سریال Loudermilk (لودرمیلک) به صورت رایگان بدون سانسور

خلاصه سریال لودرمیلک

سام لودرمیلک یک مشاور الکلی و معتاد در حال بهبودی است که به همه چیز دید بدی دارد. اگرچه او عادت الکل نوشیدن خود را تحت کنترل دارد، اما زندگی بهم ریخته لودرمیلک به همین سادگی سر و سامون نمیگیرد…

 

عوامل ساخت سریال Loudermilk

سریال لودرمیلک یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی و درام محصول کشور آمریکا است که توسط پیتر فارلی و بابی مورت ساخته شده است. در این سریال ران لیوینگستون در نقش سام لودرمیلک، ویل ساسو در نقش بن برنز و آنیا ساوچیچ در نقش کلر ویلکس هنرنمایی می کنند. این نمایش در تاریخ 17 اکتبر 2017 در شبکه مخاطبان AT&T به نمایش درآمد. در دسامبر 2018، اعلام شد که مخاطبان سریال را برای فصل سوم تمدید کرده اند.

 

عملکرد سریال لودرمیلک

فصل های اضافی برنامه ریزی شده بود، اما تا سال 2024 تولید نشد، زیرا نمایش نتوانست شبکه ای را پیدا کند که بخواهد هزینه های تولید را جبران کند. در ژانویه 2024، Sony Distribution مجوز هر 3 فصل را برای در دسترس بودن در Netflix و همچنین Amazon Prime صادر کرد. از 16 مارس 2024، سه فصل در نتفلیکس در ایالات متحده در دسترس است. برای دانلود سریال Loudermilk با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes فصل اول بر اساس بررسی های 12 منتقد، میانگین نمره 7.12 از 10، امتیاز تایید 92 درصد را بدست آورد. در حال حاضر، طرفداران درخواستی در سایت Change ثبت کردند که از نتفلیکس می خواهند فصل های بیشتری را تولید کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.