دانلود سریال
The Spiderwick Chronicles کتابچه اسپایدرویک

150 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 964
10
/
5.1
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Spiderwick Chronicles (کتابچه اسپایدرویک) به صورت رایگان
دانلود سریال The Spiderwick Chronicles (کتابچه اسپایدرویک) به صورت رایگان

خلاصه The Spiderwick Chronicles

خانواده «گریس» از شهر بروکلین به خانه اجدادی خود در شهر «هنسون» در ایالت میشیگان نقل مکان می‌کنند، جایی که با املاک بدنام «اسپایدرویک» مواجه می‌شوند: لانه‌ی تمام اتفاقات عجیب دنیا.

 

عوامل سریال The Spiderwick Chronicles

این اثر پخش خود را در سال 2024 میلادی در ژانر اکشن، ماجراجویی و درام به کارگردانی «آرون الی کولیت» آغاز کرده است و «دیزنی پلاس» اصلی‌ترین توزیع‌کننده آن به شمار می‌رود. «لیون دنیلز»، «جوی برینت»، «نوا کاترل» و «میچالا لی» از اصلی‌ترین بازیگران این اثر هستند.

 

نقد و بررسی سریال «کتابچه اسپایدرویک»

در اینجا با سریالی طرف هستیم که اصلی‌ترین تمرکزش، خلق قصه‌ای رازآلود مبتنی برای جادو است، در نتیجه می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که جادوی زیادی در سریال «کتابچه اسپایدرویک» وجود دارد. این سریال که در سال 2024 میلادی توزیع شده است، بر اساس کتاب‌های تحسین‌شده فانتزی کودکان نوشته‌ی «تونی دی ترلیزی» و فیلمی با همین نام اقتباس شده است. با این حال، این یک داستان افسانه‌ای نیست و در عوض، این سریال داستانی درباره «خانواده» و «پذیرش» است. متأسفانه اگرچه سریال قرار است ماجراجویانه باشد، اما فاقد اشتیاق لازم برای ساختن روایتی جذاب برای نسل جدیدی از بزرگسالان جوان است.
این اثر داستان خواهران و برادرانی را دنبال می‌کند که بعد از فروپاشی خانواده‌شان، تصمیم می‌گیرند زندگی جدیدی را شروع کنند و مکانی که برای این کار انتخاب کرده‌اند، ملک آبا و اجدادی‌شان در ایالت میشیگان است. وقتی این خانواده به خانه اجدادی خود می‌رسند، همه‌چیز بلافاصله بر روی سرشان خراب می‌شود: پس از ناپدید شدن موش‌های خانگی «سایمون»، «جارد» متوجه می شود که مردی به نام «تیمبلتک» درحال تخریب خانه است. علی‌رغم ناراحتی او، نه مادر و نه خواهر و برادرش نمی‌توانند این موجود شیطانی را ببینند. البته اوضاعِ بیرون از خانه نیز دست کمی از داخل ندارد، چراکه شهر «هنسون» آن‌قدرها که در ابتدا به نظر می‌رسید زیبا نیست. «جارد» متوجه می‌شود که یک غول قاتل به نام «مولگارات»، منشأ تمام اتفاقات عجیب شهر «هنسون» است و این هیولای شیطانی دنبال راهنمای میدان جادویی پدربزرگ این بچه‌ها، یعنی «آرتور اسپایدرویک» می‌گردد که در اطراف شهر تقسیم و پنهان شده است. متأسفانه به دلیل مشکلات گذشته‌، تنها کسی که داستان‌های «جرد» را درباره «مولگارات» و راهنمای میدانی باور می‌کند، خاله بزرگش «لوسیندا» است که برای چهار سال در بیمارستان سلامت روان «مسکاوکی» بوده است. 
این سریال موضوعاتی را که نوجوانان با آن روبرو می‌شوند را برجسته می‌کند، موضوعاتی از جمله افکار منفی، طرد‌شدن از سوی دیگر افراد و همچنین میل به کمال. با این حال این سریال هیچ‌چیز نوآوری خاصی در ژانرهای درام و نوجوان‌پسند از خود نشان نمی‌دهد. علاوه بر این، این سریال اولین بار نیست که از کتاب‌های گفته‌شده به عنوان اصلی‌ترین منبع اقتباس استفاده کرده است. فیلمی با همین نام در سال  2008 میلادی با بازی «فردی هایمور» بر روی پرده رفته بود که به خاطر بازی گیرایش مورد تحسین تماشاگران و منتقدان قرار گرفته بود. 
با این حال این سریال در هشت قسمت 45 دقیقه‌ای، در دنیای فانتزی خود غرق می‌شود و موجودات فوق‌العاده‌ای را پیش چشمان شما قرار می‌دهد که با جلوه‌های ویژه قابل‌توجهی تصویرسازی شده‌اند. اگر به تماشای این سریال علاقه‌مند شده‌اید، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در این صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید تا تمام قسمت‌های این اثر را به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ به صورت مستقیم دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.