دانلود سریال
Goodbye Earth خداحافظ زمین

54 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 66
10
/
6.2
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Goodbye Earth با زیرنویس فارسی - خداحافظ زمین
دانلود سریال Goodbye Earth با زیرنویس فارسی - خداحافظ زمین

خلاصه سریال goodbye earth

چه می‌شد اگر می‌دانستید یک سیارک قرار است به زمین برخورد کند و این سیاره‌ی سبز را نابود کند؟ چگونه می‌توانستید به زندگی ادامه دهید و آیا اصلاً امیدی برایتان باقی می‌ماند؟ این بلایی‌ست که بر شخصیت‌های این قصه آمده...

 

معرفی عوامل goodbye earth

این سریال در سال 2024 میلادی در ژانر درام، دلهره و علمی‌تخیلی با رده‌بندی سنی TV-MA (بالای 17 سال) پخش خود را آغاز کرده است. «یوکی لونا»، «هریسون شو» و «بری تساواریس» از اصلی‌ترین بازیگران این مجموعه سریالی به شمار می‌روند.

 

نقد و بررسی سریال «خداحافظ زمین»

تصور کنید یک سیارک در حال پرتاب به سمت زمین است و در بهترین حالت، 200 روز فرصت زندگی دارید. چه کار می‌کنید؟ این سؤالی‌ست که درام کره‌ای «خداحافظ زمین» نتفلیکس بر اساس آن ساخته شده است و پاسخ‌های امیدوارکننده زیادی ارائه نمی‌کند!
و اتفاقاً تصمیم درستی هم است، چراکه گونه‌ی انسان به شدت مستعد اضطراب و استرس است و آگاهی از نابودی زندگی به شکلی ناگهانی، می‌تواند بهترین بهانه برای انسانی باشد که میل زیادی به چنین احساساتی دارد. این سریال دارای هرج و مرج جهانی و آشفتگی لجستیکی یک فیلم در ژانر دلهره و فاجعه‌آمیز است، اما خوشبختانه فقط به این عناصر تکیه نمی‌کند و به سراغ خلق شخصیت‌های دوست‌داشتنی و توسعه‌ی آن‌ها نیز می‌رود. در نتیجه‌ی چنین ویژگی‌های مثبتی‌ست که می‌توانیم مقام «یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای سال 2024» را به این اثر اعطا کنیم. سازندگان برای روایت این اثر نیز خلاقیت به خرج داده‌اند و سعی کرده‌اند تمام قصه‌ی خود را در 12 قسمت یک ساعته بگنجانند که تصمیم درستی بوده، چراکه انسجام روایت را برای قصه به ارمغان آورده است.
وقتش است کمی در مورد شخصیت‌ها و اجرای بازیگرها صحبت کنیم: «یون جین» ستاره‌ی این مجموعه است و بدون هیچ تردیدی به خوبی از عهده خلق و نمایش یک شخصیت پیچیده برآمده و اجرایی چنان دراماتیک از خود نشان داده که می‌تواند تمام مخاطبین را برای تماشای تمام قسمت‌های این سریال تشویق کند. بازیگران مکمل نیز به خوبی او را تکمیل می‌کنند، اما کاملاً مشخص است که «یون جین» ستاره‌ی اصلی این اثر است و حتی عناصری نظیر اسکرین-تایم بازیگران نیز این امر را تأیید می‌کند.
درباره کارگردانی اثر نیز باید بگوییم که «کیم جین-مین» در مقام کارگردان هوش زیادی از خود نشان داده است، چراکه به سراغ خلق پیش‌زمینه‌های داستانی برای شخصیت‌ها رفته است تا آن‌ها را صرفا با موقعیت آخرالزمانی قصه‌ی خود تعریف نکند. همچنین داستان‌های فاجعه‌آمیز معمولاً حول محور خود فاجعه و تدابیر امنیتی انسانی می‌چرخند، اما Goodbye Earth از تهدید فاجعه‌اش برای بررسی واکنش‌های مختلف انسانی به عذاب قریب‌الوقوع استفاده می‌کند، ایده‌ای که شاید کمتر در دنیای رسانه و سرگرمی مورد استفاده قرار گرفته و می‌تواند متریالی با پتانسیل بالا برای خلق قصه‌های درام باشد. در نتیجه‌ی چنین اقدامی، در تمام قسمت‌های این سریال می‌بینیم که افراد در مواجهه با مرگ قریب‌الوقوع خود، به شیوه های مختلفی رفتار می کنند، برخی قابل‌پیش‌بینی و برخی کمتر. 
با تمام ویژگی‌هایی که گفتیم، این سریال قطعاً نقص‌های مختص به خودش را هم دارد، اما اجرای مناسبی که در حوزه درام و ژانر دلهره از خود نشان داده، باعث شده که این اثر را به عنوان یکی از بهترین‌های سال 2024 بشناسیم. برای دانلود تمام قسمت‌های این سریال در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.